Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Og er den hevet allerede nå? Har fått noen penger på konto, det er aaaltfor tidlig i følge listen på NAV, og det er "for mye" penger også. Men jeg klarer ikke å skjønne at det kan være noe særlig annet enn OS'en likevel... Hmm.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 hvis du vil er jo os skattefri hele året....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, ja, men jeg har ikke sendt inn frikortet ennå, ville vente til ca halve året var gått, så jeg får "feriepenger" tilbake på skatten neste år. Litt greit sånn, i tilfelle jeg trenger penger til noe lurt da. Så derfor jeg lurer, pleier egentlig å skatte ganske mye, og da får jeg ikke på langt nær så mye som det var kommet inn nå. Og så var det så innmari tidlig inne på konto også.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Det har jeg å lurt på, men jeg har redusert os da. Både rehabiliteringspenger og uføretrygd er skattefrie i juni som slags feriepenger, så jeg å lurer på om os også er skattefrie i juni?
Mammaen til 2007jenta Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Det kan være jeg er helt på villspor nå, men jeg mener å ha hørt (aner ikke fra hvor) at man ikke skatter i juni (el var det juli) og desember mnd? Som sagt så er jeg ikke helt sikker
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Hmm ja i julen er det halvskatt på de fleste penger fra nav, husker ikke helt hvordan det var med os men.
Mammaen til 2007jenta Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 jeg er 99%sikker på at de var skattefri i desember hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå