Gå til innhold

Intimbarbering og stor mage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som prøver å holde det litt ryddig der nede under graviditeten? Åssen funker det med stor mage da? Jeg er lissom kanskje litt rar, men synes det er vemmelig med tanke på kontroller og fødsel med halvlange ekle stubber hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer meg hvertfall et par ganger i uken. Ser jo ingenting men bare føler meg frem og håper jeg treffer;) hehe. funker fint d. blir ikke alltid like glatt men bedre enn ingenting. Er 38+1 nå og har gjort det hele svangerskapet..

Skrevet

Prøver ja men det er ikke lett! Hater å se ut som en huleboer. Og vil ikke ha mannen min til å se hvor mye hår jeg faktisk har der nede heller, så forfengelig er jeg!! Han har aldri sett meg "au naturell" og trodde faktisk i tre år at jeg ikke hadde naturlig hårvekst på leggene, for eksempel. Han ble forbauset når han oppdaget at jeg fjernet hår derfra. "Men du har jo ikke hår på leggene, " sa han naivt.

Så nå jobber jeg hardt.... : )

Skrevet

KNEGG! Veit sannelig ikke hva som er best og verst, sist jeg forsøkte så jeg ut som men skabbrev i etterkant. Nå blir det å ta alt eller ingenting! Har endelig vokst ut igjen litt så begynner å se nogenlunde normalt ut igjen...Tror egentli det bare er vi som føler og tenker over det med kontroller, tror ikke besta trimmer hekken der nede så mye iallefall...

Skrevet

Barberte hele veien sist :) noe av det siste jeg gjorde før jeg dro på føden var å barbere meg nedentil ;)

Går helt fint det! Jeg stt bare på toalettet når jeg gjorde det så jeg ikke skulle bli så sliten hehehe..

Så over med speil etterpå også da, og tok det siste om det var noe jeg hadde oversett..

Skrevet

Stubbene kjenner man, så er bare til å gjøre det i blinde. Det verste sist var i grunnen bekkenløsning og det å ta leggene, men med litt akrobatikk gikk det også. Når det gjelder kontroller osv. hadde jeg faktisk likt bedre å sett litt mer naturlig ut, men det er ubehagelig med skjeggstubber syns jeg.

Skrevet

Jeg har fjernet alt håret i 11-12 år nå, så jeg klarer ikke å la vere å fjerne det. Jeg er 37+6 og jeg føler meg fram med fingrene:) Tar litt lenger tid bare:)

Skrevet

bruker bare speilet på badet jeg, så går det så fint at:) klarer ikke å gå rundt med mye hår der nede.. fungerer fint for min del:) Men ser at huden blir mer "irritert" etter barberingen nå for tiden enn det den ellers pleier å være.. vet ikke helt hva det kommer av da men..

Skrevet

hehe :) de ser nok mye rart, men vi må da få være litt forfengelige vel? :) om ikke for legenes del, så ihvertfall for våres del!!

Jeg glemmer ALDRI den gangen jeg hadde gyn + ul undersøkelse, og de spurte om det var ok at en student fikk komme inn. jeg ekke flau av meg, så sa ja. det ramla inn 6 driiitfine karer i 25-30 åra da eller!!!!!! Gjett om jeg blei grådig forfjamset da.. og det eneste som slo meg var: ånei!! jeg har jo ikke klart å barbere skikkelig!!! hihihi passe teit

Skrevet

jeg klarer ikke å ha hår, men istedet for at jeg skal slite meg ut, og ikke få det skikkelig, så har sambo fått oppgaven, så en gang i uke blir jeg barbert, hehe!

Skrevet

Gubben tar den jobben, enkelt og greit:)

Skrevet

VEET! Veet, veet, veet :-)

Bare å kline på og kjøre på med spatelen etterpå, trenger ikke bekymre seg for kutt og slikt :-)

Skrevet

enig med dere.. jeg har ikke gjort det like ofte for jeg har fått litt utslett nå de siste gangene..

dessuten nevnte jm! det for meg på en kontroll, da ho skulle måle symfysen.. da var jeg jo ikke nystelt, og tenkte ho så det.. men men , ho sa det at en tre ukers tid før terminen burde jeg stoppe opp med det, for det var fare for infeksjon...? noen som har hørt?

Skrevet

Jeg har også hørt at de fraråder å barbere iallefall siste tiden pga økt infeksjonsfare..

Pleier å holde litt orden down there til vanlig, ikke helbarbering, men kraftig frisering..nå om dagen har eg litt mer "shit samma"- holdning, er jo så pes med magen i veien! *ler*

Litt hår får min kjære tåle akkurat de månedene her altså ;o)

(tar bikinilinjen med Veet da, det går fint!)

Skrevet

Ja, det er viktig med hygiene, og spesielt i tiden etter fødselen, helst nytt barberblad hver gang.

Skrevet

det blir dyrt:)

syns de er svinndyre..

Skrevet

Større fare for infeksjon?? vil tro at om man vasker seg godt og bruker nye blader så vil ikke det være noen fare eller hva?

Ikke søren om jeg skal gå rundt med stor busk i renselse perioden altså, brekker meg jo bare ved tanken :-S

Skrevet

hehe.. enig med deg:) #glise#

Skrevet

Tar det sjøl:) Er jo bare å føle seg frem, selv om det er blitt litt slapt nå mot slutten:p 36+6 idag:)

Ser ikke helt for meg at det er noe mer hygenisk å ha masse hår der nede under renselsen... bedre å ikke ha noe, eller lite... Bedre renhold:)

Leggene tar mannen:) Kjempesnedig det:)

Skrevet

trur det har litt med tanke på kuttfare. Får ein ei lita rift under "finpussen", så er det fare for infeksjon i den pga ny og annleis bakterieflora etter fødsel.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Jeg fikk hjelp av min mann til denne jobben når magen ble for stor til at jeg klarte det selv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...