Gå til innhold

Da vil vi ha nummer to da! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe...

Blitt prøvere igjen! :D Gleder meg....

eller gru-gleder kanskje.. LoL

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me er og nett blitt prøvere igjen.. gleder med helt SYKT.. hehe..

 

prøver på nr 2 no.. har ei datter født i 06 fra før.. dere da?

Skrevet

Slenger meg på denne!

 

Vi begynner også prøvingen på nr 2 nå. Har en gutt-06 fra før. Dette blir spennende!!!

 

Har småprøvd denne mnd, venter mens på fredag, men tviler den allerede sitter nå. Neste mnd blir vår 1 skikkelige pp! Gru-gleder meg også!

Skrevet

Vi prøver også på nr 2.

Har ei jente født i 06 fra før, er i min 2pp som dere sikkert ser:)

Sluttet på pillen i beg. av mai, så håper på normal syklus snart.

Skrevet

Mente at jeg sluttet på pillen i slutten av april.

Skrevet

Hehe... Artig at det er fler her! :D

Vi fikk gutt i juli 07 vi da, satser på to tette! :)

 

Driver å tester etter eggeløsning jeg nå da.. :P Tror den er rett rundt hjørnet, hadde vært skikkelig artig om den satt med en gang! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...