<3 Sander og Marco <3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hehe... Blitt prøvere igjen! Gleder meg.... eller gru-gleder kanskje.. LoL
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 me er og nett blitt prøvere igjen.. gleder med helt SYKT.. hehe.. prøver på nr 2 no.. har ei datter født i 06 fra før.. dere da?
Minesmå:)+en til! Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Slenger meg på denne! Vi begynner også prøvingen på nr 2 nå. Har en gutt-06 fra før. Dette blir spennende!!! Har småprøvd denne mnd, venter mens på fredag, men tviler den allerede sitter nå. Neste mnd blir vår 1 skikkelige pp! Gru-gleder meg også!
Mayken Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Vi prøver også på nr 2. Har ei jente født i 06 fra før, er i min 2pp som dere sikkert ser:) Sluttet på pillen i beg. av mai, så håper på normal syklus snart.
Mayken Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Mente at jeg sluttet på pillen i slutten av april.
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 Hehe... Artig at det er fler her! Vi fikk gutt i juli 07 vi da, satser på to tette! Driver å tester etter eggeløsning jeg nå da.. Tror den er rett rundt hjørnet, hadde vært skikkelig artig om den satt med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå