Christiin Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg blir _nesten_ gAl aV å IkKe ViTe!! Det er rett og slett ren tortur:( Har såå lyst på en liten bebis i magen<3<3 Noen med erfaringer/tips/og lignende og komme med ang det å gå så langt over IKM??
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Se og ta en test :-) Høres ut som du kan være gravid.
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 har du tatt en test? høres jo ut det kan vere noe der:) men har og en erfaring med dette.. sist me prøvde på baby så kom ikkje mensen en mnd.. eg testa og testa men like skuffa kvar gang.. så etter det kom syklusen min seg helt.. kunne jo stille klokka etter den.. så 2-3 mnd etter så var eg gravid.. da viste det seg at grunnen til at eg ikkje fikk TR den mnd var at pillene gikk HELT ut av kroppen min.. håper du er gravid, men om du ikkje er det, og det er det samme som eg hadde den gangen så blir du nok gravid SNART.. lykke til:)
Christiin Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Åja.. glemte å si at jeg tester negativt:( Men har ikke testa i dag.. Så i morgen tidlig SKAL jeg!! Det hadde vært helt fantastisk om jeg er det:) I det siste har jeg slitt meg treeeg mage.. I går "løsna" det, jeg var på do 5 ganger!! (beklager detaljene). Jeg har mens murringer mer eller mindre hver dag, men i de siste dager har jeg hatt smerter ved "halebeinet" og lignende voksesmerter i bena/anklene.
monca*84*j12 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 høres jo veeeeldig ut som du er gravid da... ta en tur til legen da vel... de finner ut av det veit du... lykke til
Christiin Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 susi_vanessa06+en i 09?? Tusen takk for det:) Det var ikke lange tiden (2-3 mnd) Tusen takk for at du delte din erfaring med meg:) Men jeg har ikke gått på noe som helst av p-piller, p-srøyter og andre hormonelle prev. kun kondom.. Min TR er alltid presis, så jeg håper at spiren vokser og gror:)
Christiin Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 :D Jeg har gitt TR ut uka på seg, er hun ikke kommet innen da, er det timebestilling mandag kl 08.00!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå