Gå til innhold

Det er skikkelig vondt nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke mye spark i min mage, vertfall ikke enda. Men hun romstrere noe vanvittig nedi der i går og i dag...

ca 10sm over skambenet kjennes det ut som hun lager store ubehagelige bølger av noe rart noe, mange bevegelser som jeg ikke klaret definere på noen måte. Men de er skikkelig vondt/ubehagelige når jeg sitter..

Dette har ikke vert tidliger, da har bevegelsene vert i siden sammen med hodet når hun har lagt med rumpa ned.

Blir mye snakk om hode/rompa ned, da jeg vil gjerne slippe KS og håper ho har snudd seg med hodet ned..

Kan dette være hendene hennes?? Tror spark med beina ville vert litt kraftigere...*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min prins har lagt seg i seteleie, og har det skikkeli ubehageli for tiden jeg også, og det er ingen tydelige spark bare mye åling og små romstering. og ubehageli og sitte.

Skrevet

Takk for svar, men jeg vet at hun har lagt i seteleie fra ca uke 20 til nå, men i går var det fole til styr nedi der, det kjentes ut som hun kansje snudde på seg og etter det så har det vert skikkelig ubehageli når hun beveger/flytter på seg. Så jeg tenkte kanskje at hun nå har byttet stilling...

Skrevet

Ingen andre med formeninger?

Skrevet

Jeg har også hatt mye "romstering" enkelte dager. På en måte verken dytt eller spark, mer kaving på en måte... Jeg har ikke opplevde det som vondt, men som ubehagelig.Jeg er 27+5. Tror han ligger med hodet ned nå, og at det er hendene hans jeg kjenner noen dager, det er litt dytting, veldig langt nede... Høres ut som vi kjenner noe av det samme, og høres jo sannsynlig ut at hun har snudd seg og ligger og dunker med hendene hun også.... Jeg tror iallefall jeg kjenner forskjell på spark og dulting med hendene... :-)

Skrevet

Lillepusen-78

Ja det høres veldig likt ut og håper de ligger med hodene ned=)

Jeg vil vil vil føde, greier ikke tanken på et nytt KS, så jeg krysser fingrene i det lengste=)

Skrevet

Hos meg ligger babyen med hodet ned, og noen ganger hun rører på seg så er det skikkelig ubehagelig nederst i magen. Noen ganger kjennes det nesten ut som om hun omtrent er i ferd med å komme ut.

Skrevet

Vå lille baby ligger også med hodet ned og festet seg i følge jordmor, og det er til tider acktion nede ved beinet der du beskriver...og det kan være ganske så ubehagelig... jeg tror at det er hendene jeg..for det sparker og stikker noe ut på venstre siden av magen også..og de sa det var nok beina.. håper det ihvertfall:) har bare noen få dager igjen til terminen ...

Skrevet

Ååå, det høres så positivt ut at jeg krysser alt for at hun skal ha snudd seg og trives i den stillingen=)

Håper deres også ligger med hodene ned og at fødslene går strålende=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...