Gå til innhold

Har endelig bestemt oss for nummer 3


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er skikkelig spennende å skulle til på enda et svangerskap og ikke minst bli ( forhåpentligvis ) 3 barns mor. Er ikke gravid enda, men håper ikke det tar for lang tid. Gått kjapt de to andre gangene. Noen flere der ute som nettopp har bestemt seg for nummer 3??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikkje nett bestemt oss for nr 3, men nett bestemt oss for nr 2:) er så spennende å komme igang med prøvingen igjen:) håper det går kjapt for oss og:) tok lang tid med nr1 så er forberedt på at det kan ta tid...

Skrevet

Ikke med nr.3, men nr.2. Håper og tror at det blir å gå ganske kjapt da jeg ble gravid sist mens jeg gikk på p-piller. Så vi får se denne gangen ;) Gleder meg veldig til nr.2 kommer!=)

Skrevet

Vi har også akkurat bestemt oss for nr 3, kjempespennende!! Har to jenter fra før på 3 og snart 2 år, så de blir jo tålig tette alle sammen, men det skal nok gå bra:) Eggløsningen er like rundt hjørnet, eller dvs søndag eller mandag tenker jeg, så blir en spennende måned:) lykke til dere også

Skrevet

Bestemt oss og bestemt oss...hehe Vi ble ihvertfall gravid med nr 3 i april, men vi mistet dessverre i uke 8. Jeg er i overgangen mellom spiral og Babycomp, så den kjenner jo ikke kroppen min fullt ut enda. Vi beskyttet oss sånn når det passet oss, og skjer det så skjer det tenkte vi...og der satt den...for ei lita stund hvertfall. Jeg har blitt veldig fort gravid alle 5 gangene, en gang oxo med p-pille, men da valgte jeg provosert abort. Oxo har vi da mistet to, en SA og en MA. Så vi får nå se...hadde vært gøy å følge flere i samme situasjon, for det er med litt skrekkblanda fryd å skulle kalle seg 3 barnsforeldre:-)

 

Lykke til videre!

Skrevet

Hei!

Vi har også bestemt oss for nummer 3:-) Vi har 2 gutter (6 og 12 år) som begge ble unnfanget på første "forsøk", men siden vi er litt eldre nå (32), så regner vi med det vil ta litt lengre tid. Sluttet med prevensjon i Januar, men har ikke gått aktivt inn for å klaffe med eggløsningen enda. Tenker å ta det litt som det kommer vi, orker ikke å styre med tester og temping. Så får vi håpe det ikke tar alt for lang tid. Det hadde i allefall vært flott med baby til neste vår eller sommer:-)

Skrevet

Vi har to på 7 og 4. En av hver. Men vi er jo gjerne sånn vi kvinner at har vi bestemt oss for noe vil vi jo helst at det skal skje rimelig kjapt. Det er litt skrekkblandet fryd og skulle til med nummer 3 liksom. Men andre har klart det, da klarer jeg også det!!! Jeg på p pillen i morgen, og med de to andre tok det max en måned, så vi får nå se da!

Skrevet

Vi går også for nr 3 :) Har to gutter på 2,5 og 5 år. Det er spennende.. Gikk fort med begge guttene, så er spent hvor lang tid det vil ta nå. Håper vi er heldige :) Blir spennende ¨å være 3 barnsmor!

Skrevet

Vi har også bestemt oss for å prøve å få nr 3. Tok ut hormonspiralen i april.. Vi har 2 jenter på 4,5 og 6,5 år.. Men vi tester ikke noe tar det som det kommer, men er jo spennende da når TR datoen nærmer seg.. Jeg har IKM i morgen, så er litt spent, men ingen symtomer..

Gikk veldig kjapt med 2. mann men brukte litt til på første..

 

Vi får ha lykke til alle sammen..

Hadde vært gøy å fulgt med hverandre hvordan det går...;-)

Skrevet

Jeg bearbeider mannen min til nr 3...hehehehe.. Jeg har lyst, men ikke han..:D

 

Men det er så som så med prevensjon her, så vi får se...

 

Lykke til alle sammen, håper dere slipper å slite like mye som meg med nr 2!

Skrevet

Hei.

Vi jobber med nr tre!! Håper på klaff nå, det kjennes litt som om jeg er gravid. Men har ikke klart testresultat enda.....

Vi har ein av hver, på 9 og snart 7. Begge de to har vi fått veldig lett.

Så det er litt uvant å måtte jobbe for et resultat, men det er jo litt artig også:-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Da er det sikkert, nr tre kommer i februar!!!

Lykke til dere andre!

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye skimamma! Vi kommer etter snart:-)

 

Skrevet

Hei da kommer nr 3 her også i februar. Er veldig rart og skremmende å tenke på. Men blir vel bedre etterhvert, bare en har får summet seg litt..

 

Sender masse babystøv til dere andre+++++++++++

 

Og gratulere dere andre som har klart det...

 

Håper spiren sitter..

 

:-D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...