Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har i dag klødd noe helt forferdelig over hele kroppen, spes på låra, magen, armene og ansiktet... Kan dette være svangerskapskløe?? Har prøvd og smøre meg med body lotion i hele dag, så det ikke skal bli tørt, men det hjelper ikke... Er forresten 37+1 uker nå...
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2008 Ingen som vet?? Blir snart gal jeg, har dusjet å nå, ihåp om at det skulle hjelpe, men neida... Noen råd til hva jeg skal gjøre??
gulli Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Stakkars deg ! Fant en link til deg. http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/graviditet_og_amming/svangerskapskloe Syns du skal ta deg en tur til legen eller jordmor. Jeg har også kløe, men helst på leggene utenpå og inni. Dette gjør meg gal til tider. Enormt plagsom. Lykke til ! .-)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk for svar... Skal prøve det som sto i den linken, så får vi se... Skal uansett en tur på føden i morgen til UL pga lite fostervann, så skal høre med de da. Får bare håpe jeg får sove i natt pga all den kløen, er helt forferdelig akkurat nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå