Liten gutt i magen<3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har så lyst til å jobbe med regnskap,har litt erfaring men null utdannelse!hvordan går jeg frem?holder det med regnskapskurs på nki eller er det bare tull?
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg er regnskapsfører uten utdannelse innen faget.begynte hos en i familien og ble deretter 'headhuntet' av en utdannet regnskapsfører, så nå jobber jeg hos begge. utdannet eller ikke, man må lære seg div uansett;) vet at aetat har noen gode regnskapskurs hvor man er ute i praksis. kan være lurt å undersøke.
bente69;) Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har tatt regnskapsskolen på NKI, et bra kurs det. Om du skal jobbe med regnskap i et stort firma er det kanskje ikke så farlig med kunnskap om faget. Der jobber de ofte med egne områder som at en kun jobber med inng. fakt. Men om du jobber som meg i bedrift med 30 ansatte, å har hele regnskapet alene, klarer du deg ikke uten kunnskap. Tror det er mye lettere å få jobb om du tar regnskapsskolen på NKI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå