Motoko Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei, virker som om det er mange med termin i januar når jeg leser på innleggene her. Når har dere termin da? Jeg har 17. januar. Mitt andre barn.
tuppa79 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei på deg:) jeg har termin 11 januar:) og dette er mitt 2 svangerskap:) har ei datter på 7 år:) hun vet enda ikke at hun skal bli storesøster. gleder meg til å fortelle det. hun har nå gått og maset i over ett år på at vi kunne skaffe oss en beibi:)
Motoko Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Koselig da Blir garantert stas det da, jeg har ei datter på 18 mnd. fra før.
Endeligtobarnsmamma Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har termin 28. januar, førstemann for oss
FruMamma med nr 2 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 30.januar, 2.mann for oss. Har ei jente fra før. Har på følelsen den blir en gutt denne gangen:)
Anita37 Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 31. januar, har en gutt fra før som håper det blir en ny gutt:)
HoochIsCrazy Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 17. januar her også Har en gutt på 17 mndr fra før av!
malleleo<3 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 jeg har termin 22 januar og det blir vår første:)<3
DOLCE&GABBANA-the one Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 jeg har termin 17.januar og dette blir vår 2. Har en sønn på litt over 2 år fra før:)
MissUnderCover Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 vi har 10 jan.. har ei på ett i fra før...
♥JanuarMamma♥ Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har termin med førstemann 23.januar:) Kjempespennende!
Venter nr3 er 22 år Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 ja:) venter mitt fjerde barnn,er 24 år:) har etter min egen termin 19 januar,men tidlig ul viste 29...;)har jente på 6år, en på 3,5år og en gutt på snart 2år
fru furu med kongle Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Jaaaaaa 8.Januar. vår første. Er dere alle med i Januarklubben 09?
Attekattenoa Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har termin 29.januar, vårt tredje barn =) Har gutt og jente fra før.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror jeg har termin rundt 10.januar (ikke vært hos lege enda), og dette er mitt 4. svangerskap:=)
JS og lille gull:) Skrevet 12. juni 2008 #21 Skrevet 12. juni 2008 Har termin 27.januar foreløpig;) Dette er vårt første barn:)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #24 Skrevet 12. juni 2008 jeg har termin på samme dag som deg, HI - 17.januar :-) blir vårt andre barn, har en sønn født 23.07.06 :-)
Collette Skrevet 12. juni 2008 #25 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har termin 12. januar og vi venter vår første. Kjempespennende. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå