Gåsevåse Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Natt til i dag - fra 01- tiden til 07- tiden- kjente jeg reglemessige mens-lignende smerter nederst i ryggen -varighet 30 sek med 8 min intervaller. Takene varierte litt i intensitet, men de fleste var verre enn noen mens-smerter jeg har hatt tidligere i livet, ihvertfall. Smertene ga seg da jeg sto opp. Kjente ikke så mye som en murring hele dagen før ¨nå på kvelden - nå virker det som de samme smertene er på vei tilbake. Har ikke sett noe til slimproppen. Er 3 dager på overtid. Jeg har nesten ikke hatt en vond kynner under hele svangerskapet. Har ikke vært i fødsel før da 1. mann ble tatt med KS. Er så usikker på disse tegnene. Hva synes dere det høres ut som?
mammmma***fødeklar*** Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Høres veldig ut som begynnende fødsel ja:-) Men vær obs på at du kan gå sånn noen døgn før det virkelig starter! når det først starter er du ikke i tvil, det kan jeg love deg! Kjempelykketil!!!
monilu- Har født Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Har selv gått hele dagen og lurt på om noe kunne være på gang. Men takene som kommer blir ikke sterkere og nå er jeg skuffa og lei. Dette er mitt tredje barn og mine tidligere fødsler har gått fort og uten sånne lure rier. Nå er det fjerde gangen jeg har regelmessige tak med denne ungen.... frustrert ja.
Gåsevåse Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Ja dette går jo veldig utover nattesøvnen. Man blir jo liggende og ta tiden og sjekke intervallene hele tiden. Dessuten er det jo vondt. Men ja, jeg regner med at 'skikkelige' rier er enda mer smerteffulle og at man ikke er i tvil da.. Dette må jo være godt for noe (modning?) Lykke til dere og!.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå