Gå til innhold

Haha må le av sambo!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går spurte jeg han om han ikke kunne være så snill å gi en truse til meg som jeg kaller mammatruse (er ikke en slik mammatruse du bruker når du er gravid, men kaller den mammatruse fordi mammaen min har brukt den engang og fordi den er skikkelig svær og god å gå med) Forresten, ja jeg vet det er grose å bruke samme truse som mammaen min har brukt en gang før, men har jo vasket den ørten ganger etter det.

Uansett, sambo finner trusen og drar den forann ansiktet og sier: " Er det denne du mener", han strekker i den og sier "se hvor stor den er, it looks like an UFO", så tar han den søren meg i munnen og biter den som en bikkje.

Jeg måtte knekke meg i latter, fordi jeg tenkte jo på at min egen mor har hatt den på, og så tar den i munnen og biter i den. Yuck..han forsto ikke hvorfor jeg lo meg i hjel og når jeg fortalte han at moren min også hadde brukt den, vrengte han hele ansiktet sitt. Søte tullete han :D Hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, måtte nesten le litt nå:) Det her kunne min sambo funnet på å sakt også:D

Skrevet

Hehe, så utrolig bra, godt det er noen innlegg her inne som inneholder litt humor også, og ikke bare problemer.

Skrevet

Herregud, syntes ikke dette var morsomt i det hele tatt. For det første, hva slags ekling bruker samme truse som moren sin har brukt. Bare tanken på det gir meg frysninger.

For det andre, så har du elendig humor, og det gjelder samboeren din også for den sakt skyld. Barnslige,det er det dere er. Burde skamme dere begge to!

Skrevet

haha...virker som om du har en morsom og søt samboer, og enig med den andre her som skriver at det er godt å høre at andre har det morsomt sammen, ikke bare sitter i hvert sitt rom og er sure på hverandre!

Så da vil jeg og gjerne si at jeg har verdens morsomste, søteste og snilleste mann, det går faktisk an, hehe :-)

Skrevet

Litt misunnelig på de som har det bra eller????

Skrevet

Nei hvordan går det an å være misunnelige på noen som tydeligvis ikke har råd til egne truser, men må bruke samme truse som det moren bruker. Ærlig talt, skjerp deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...