Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til det store utland med lillegutt når han er 6 mnd. Tenkte å vente så lenge som mulig før vi bestiller pass slik at bildet likner mest mulig. Men, hva slags bilde skal man bruke til baby? Får jo ikke akkurat en baby til å sitte i en fotoboks på politistasjonen, liksom..

Legge baby på et hvitt underlag? Holde babyen?

Hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ei venninde av meg måtta gjøre dette for litt siden med gutten hennes. de gjorde det til fotograf. han måtte ligge på ei hvit plate. ble tatt mange bilder. for var vist nøye at posisjonen ble rett...

Skrevet

Jeg har hørt man må gjøre det hos fotograf.. for de samme reglene gjelder for bebiser som for voksne.. ikke smil, ett øre må synes etc... Vi må også skaffe pass til lillegutt da vi skal ut å reise om en mnd. også.

Skrevet

gå i en fotobutikk så er det billigere. Passfotobokser nytter nesten ikke..

Skrevet

Ok, da blir det tur til fotografen med lillegutt da!

Noen å anbefale i Oslo-området?

Skrevet

Ei jeg kjenner hadde fått anbefalt en fotograf på politistasjonen faktisk.

Politiet var så fornøyde med bildene somkom derifra.

Den ligger nede ved Oslo cIty og Byporten, du vet den gata som går mellom der og opp til det hotellet. Uff husker ikke hva det heter, men det er noe suvenirgreier der også.

Blei kjempefint bilde:-)

Skrevet

Vi fikk tatt passbilde av snuppa da hu var ca 3 mndr, men det var i en fotobutikk. Det fungerte ganske greit det altså, og vi fikk reist på tur uten problemer:) Ikke kostet det allverdens heller:)

Skrevet

Vi skal ha pass til minsten nå. Vi gikk innom Fotoknudsen og sa vi ville ha passbilder av ungene. De hadde en krok med hvit bakgrunn de brukte til å ta passbilder. Der holdt pappaen minsten opp, slik at bare minsten kom med på bildet. Bildet ble ganske bra :)

Minsten er 7 mnd i neste uke.

Skrevet

Jeg var og fikset pass til gutten vår for 14 dager siden. Han er 2 mnd.

Jeg hadde på meg hvit t-skjorte, holdt han på den ene armen og sto oppreist inni en fotoboks på politistasjonen. Spurte dama i disken etterpå og hun sa at det var ikke noe problem. Bildene scannes og de klipper til det de trenger (tok vekk armen og haka mi).

Passet kom etter 4 dager og det er bare ansiktet hans som synes... :)

Skrevet

hvor mye koster et sånt barnepass? Vi må ha et til jul da vi skal til England og besøke Nanna og Granddad :)

Skrevet

åja, det var jo ikke så ille som forventet :)

Skrevet

Vi tok bilde i fotoboks. Var ikke noe problem..

Skrevet

vo tok bilde i en fotobutikk.. satt henne på en krakk så satt jeg på huk å holdt henne så hun ikke datt.. gikk fint det=)

Skrevet

Tok et fint bilde som vi selv har tatt, og mekka til hvit bakgrunn med hjelp av Photoshop:-) Gikk helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...