Reese Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har liksom et inntrykk av at man ikke skal røyke ubdre graviditeten, men va med nå da? Under prøvetida.. Røyker dere da? Yheldigvis gjør jeg det, men håper selvfølgelig som sist at jeg skal klare å slutte når jeg blir gravid.. Håper ingen dømmer meg for det.
Nanamor Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Er nok en røyker jeg også... Skulle vel strengt tatt latt vær nå mens vi prøver også men... har kuttet drastisk ned da... bortsett fra dagen jeg fikk tr på besøk.. da gikk det en del.. Men det er vel gjene like greit å bare slutte med en gang...
påtjukken Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 eg røyker.. røykte og sist eg ble gravid, men hadde ingen problemer med å slutte, men sprakk desverre etter å holdt meg i 1,5 år.. eg røyker no mens eg prøver, men kommer til å slutte igjen når eg blir gravid.. sist eg ble gravid slutta eg med en gang eg kom ut fra legen:) stolt av det, men hadde ikkje samvittighet til å vite at kvar gang eg trakk ned så stoppa hjerta på babyen.. så det går nok fint
Endeligtobarnsmamma Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Skal ikke dømme noen jeg, selv om jeg personlig er veldig i mot røyking.... Uansett, det å røyke når man prøver kan gjøre det vanskeligere å bli gravid, det påvirker visstnok både kvinnen og mannens kjønnsceller negativt.
påtjukken Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 vet det er mindre sjangs for å bli gravid om en røyker, men både eg og forloveden min røyker og me har no ei datter.. eg prøve å røyke mye mindre no, men enkelte dager er verre enn andre.. men å røyke i sv.skapet er eg VELDIG i mot... hadde null problem med å legge røyken på hylla med en gang så er nok bare viljen og tanken på bebien som skal til..
*meg&gull* Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg røyker også, men slutter den dagen jeg blir gravid! Tror det er myyye lettere og slutte når du veit at det er for babyen sin skyld, frem til det trenger jeg røyken og trøste meg med;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå