Reveenka Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg hadde et flott bilde som skrivebordsbakgrunn, og alle bildene jeg hadde på pc'n som lysbildefremvisning som skjermsparer - men nå er det borte, og når jeg prøver å ordne det igjen, greier jeg bare å hente frem mine bilder - men når jeg prøver å åpne dem, blir firkanten bare hvit inni..... Hvor stor er sjansen for å rette på dette når jeg ikke greier å forklare eksakt hva problemet består i...... firkanten blir hvit inni, lissom..... Haha! Men serriøst? Noen?
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg skjønner ikke en dritt av dette, jeg... Men hvis du har mistet skjermspareren din, kan du prøve å hente den frem igjen. Stå med musa midt på skjermen og høyreklikk. Velg Properties/Egenskaper og Screen Saver/Skjermsparer/. Der velger du i listen
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Hm, nei det funket ikke. Men problemet er egentlig at jeg ikke får hentet frem mine bilder. Tror jeg blir nødt til å be broren min om hjelp når han kommer hjem fra Sør-Amerika en gang midt på sommeren.
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Hmmm... jeg skjønner fortsatt ikke. Hvis du går inn på Startmenyen og velger Dokumenter, skal Mine Bilder ligge tilgjengelig der. Gjør de ikke det?
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Du setter fingeren direkte på problemet - de ligger der, men jeg får ikke hentet dem frem - for når jeg klikker på dem, forvinner bare hele innholdet inne i firkanten(vinduet heter det kanskje?). Men dette er ikke min sterke side altså - for å si det mildt, så jeg får nok bare vente på broderen....
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Åja, da er det er noen innstillinger sikkert. Hvis ikke du har hatt mappen "Mine Bilder" liggende på skrivebordet og en av reveungene har dratt den bort i søppelbøtta.... Dobbelklikk på søppelbøtta og se hva som ligger der
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 Nå har jeg akkurat prøvd å finne søppelbøtta, men greier det ikke - men vet jeg har sett den før da.... Her er det langt fram, det skjønner du sikkert... c",)
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Ho ho, du har vel ikke gått ut med søpla? Det er et ikon på skrivebordet (altså skjermen) som heter Recycle Bin, ei lita vituell søppelbøtte med to grønne piler på....
♥Snulder Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Klikk på Utforsker (bilde av åpen dokumentmappe med forstørrelsesglass....på heeeelt nederste linje på pc'n din) Søplekurven er å finne ett eller annet sted der;=)
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2008 Ah, nå tror jeg at jeg fikk det til - men vet ikke helt hvordan.... Gjorde omtrent som i sta, men må ha gjort noe annerledes likevel c",) Søppelbøtta finner jeg fremdeles ikke - kanskje det er derfor det lukter så rart her fremdeles?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå