Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen andre som sliter med å sove selv, selv om barnet sover? Jeg har alltid sovetlitt dårlig, men uforutsigbarheten med å ha baby og slitsomme dager tar snart knekken på meg. Jenta mi er 4 mnd og sover temmelig bra (fra 19-20 om kvelden til 6-7 om morgenen med 2-3 matpauser), men jeg ligger våken ved siden av!!!! Er så fortvilet over meg selv. Noen som har/har hatt det på samme måte. Har det blitt bedre etterhvert?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg sover stort sett dårlig hver natt. Tar lang tid før jeg sovner om kvelden så våkner jeg flere ganger hver natt og ligger våken lenge. Er utrolig slitsomt i lengden. Har holdt på sånn en stund.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Tror det er vanlig, her bedra det seg når hun sov mer stabilt, var vel rundt 10 mnd da..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Prøv å få deg litt en dupp på dagtid, men ikke for lenge for det ødelegger fort nattesøvnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå