Gå til innhold

Dere som har hørt hjertelyden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange slag i minuttet hørte dere?? Vi hørte 148,synes det hørtes litt lite ut jeg..?? Det var ivertfall et hjerte der!! hehe..

Jeg spurte legen om det gikk an å høre om det var gutt eller jente ut i fra hjertelyden.. Da bare såg han dumt på meg og begynte å le..hehe..;) Jeg fikk nok vente til ultralyden med å få vite det. Er så leeenge til... Har fått time 23 juli!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter jente, og pulsen hennes ligger mellom 148-152 :)

Skrevet

Spennende!! =D Må inrømme at jeg håper på en jente.. ;) Har en jente fra før, og nå er det kommet så mange gutter i familien de siste årene at vi er nødt å balansere det litt.. hehe.. ;)

Men samme det egentlig bare h*n kommer ut og er frisk og rask.. :)

Skrevet

Som hovedregel ligger hjertelyden deres på 120 -160

Skrevet

Min jente sin hjertelyd har ligget på 140-145.

Det er helt normalt. Hjertelyden skal ligge på melllom 120-170.

Skrevet

MIn var på 144, og jeg venter gutt :)

JM sa at den kunne komme helt ned i 110 om han var avslappet, og at det var veldig mye bevegelse da vi skulle lytte. ...

Skrevet

Da jeg hørte den hos jordmor sa hun ikke noe om hvor fort det slo, mens på ultralyd i uke 18 lå den på 156. Han sa det var helt normalt:) Er det ikke mellom 140-160 eller noe?? og noe lavere jo lengere på vei man er??? (120 og oppover) Er jo også dette med at gutter har lavere enn jenter eller omvendt:p Muligens bare oppspinn men..

Skrevet

her kommer det en gutt og han har hjertelyd på 140 og nå sist på 148, da var det myeaktivitet når di lyttet:-)

Skrevet

var nett å hørte hjertelyd, låg på 158, sa det var normalt.

Skrevet

Hjertelyd hos vårt nurk lå på 140 i 12. uke... hørte den kjempe godt da. skal til legen på fredag og høre en gang til, da skal sambo få være med å høre. veldig spent. :D

Skrevet

Min lille gutt har ligget på 140 i fosterlyd, men da jeg var hos JM, ble dn målt til 128,,, så den varriere litt.. kan hende det har noe med apparatet de bruker..

Skrevet

Hjertet til gutten min ligger på 140-150.

Det er bare tull at man kan høre kjønnet på hjertefrekvensen...

Skrevet

Vi venter jente, og der ligger lyden stort sett på 145, noenganger 150. Alle mine har hatt samme hjertelyd (1 gutt og 3 jenter.) Så jeg har mine tvil om det der med at kjønnet avgjør hjertelyd i de fleste tilfeller.. :)

Skrevet

min var på 145-155 og er helt normal. Jordmor mente at dette med å måle kjønn på hjertefrekvensen bare er oppspinn....i likhet med at man kan se det på magen om det er jente eller gutt - det er utrolig hva folk finner på for å skape litt ekstra spenning ;-)

Skrevet

Puls mellom 120-160 er det vanlege, men kjønn har ingenting med saken å gjera. Fosteret er som oss: Når han/ho "jobbar" og turnar rundt inni der, stig pulsen, når han/ho kviler, synk han.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! :) Da var mitt lille nurk sitt hjerte helt normalt da med andre ord. Jeg har ikke så veldig stor tro på dette med hjertelyd og kjønn jeg heller, men man har jo så lyst å finne ut hva som skjuler seg inni der..hehe.. ;) Er så lenge å vente til den ordinære ul!

Lykke til videre alle sammen.. :)

Skrevet

140 hørte jeg på kontroll i uke 20;) Tror ikke man ska bedømme kjønn utifra hjertelyden nei, hehe. Den varierer jo hver gang;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...