mei&mi + marcus :) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hvor mange slag i minuttet hørte dere?? Vi hørte 148,synes det hørtes litt lite ut jeg..?? Det var ivertfall et hjerte der!! hehe.. Jeg spurte legen om det gikk an å høre om det var gutt eller jente ut i fra hjertelyden.. Da bare såg han dumt på meg og begynte å le..hehe.. Jeg fikk nok vente til ultralyden med å få vite det. Er så leeenge til... Har fått time 23 juli!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg venter jente, og pulsen hennes ligger mellom 148-152
mei&mi + marcus :) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Spennende!! =D Må inrømme at jeg håper på en jente.. Har en jente fra før, og nå er det kommet så mange gutter i familien de siste årene at vi er nødt å balansere det litt.. hehe.. Men samme det egentlig bare h*n kommer ut og er frisk og rask..
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Som hovedregel ligger hjertelyden deres på 120 -160
Lova Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Min jente sin hjertelyd har ligget på 140-145. Det er helt normalt. Hjertelyden skal ligge på melllom 120-170.
Lotta med novembergutt Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 MIn var på 144, og jeg venter gutt JM sa at den kunne komme helt ned i 110 om han var avslappet, og at det var veldig mye bevegelse da vi skulle lytte. ...
Gutt08<3spire13* Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Da jeg hørte den hos jordmor sa hun ikke noe om hvor fort det slo, mens på ultralyd i uke 18 lå den på 156. Han sa det var helt normalt:) Er det ikke mellom 140-160 eller noe?? og noe lavere jo lengere på vei man er??? (120 og oppover) Er jo også dette med at gutter har lavere enn jenter eller omvendt:p Muligens bare oppspinn men..
GuttemammaTilTo Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 her kommer det en gutt og han har hjertelyd på 140 og nå sist på 148, da var det myeaktivitet når di lyttet:-)
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 var nett å hørte hjertelyd, låg på 158, sa det var normalt.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Hjertelyd hos vårt nurk lå på 140 i 12. uke... hørte den kjempe godt da. skal til legen på fredag og høre en gang til, da skal sambo få være med å høre. veldig spent.
<3 mine søte små<3 Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Min lille gutt har ligget på 140 i fosterlyd, men da jeg var hos JM, ble dn målt til 128,,, så den varriere litt.. kan hende det har noe med apparatet de bruker..
The_Baby_Container_4Trimester Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Hjertet til gutten min ligger på 140-150. Det er bare tull at man kan høre kjønnet på hjertefrekvensen...
nr.4 i oktober Skrevet 12. juni 2008 #15 Skrevet 12. juni 2008 Vi venter jente, og der ligger lyden stort sett på 145, noenganger 150. Alle mine har hatt samme hjertelyd (1 gutt og 3 jenter.) Så jeg har mine tvil om det der med at kjønnet avgjør hjertelyd i de fleste tilfeller..
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 min var på 145-155 og er helt normal. Jordmor mente at dette med å måle kjønn på hjertefrekvensen bare er oppspinn....i likhet med at man kan se det på magen om det er jente eller gutt - det er utrolig hva folk finner på for å skape litt ekstra spenning ;-)
lin76 Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Puls mellom 120-160 er det vanlege, men kjønn har ingenting med saken å gjera. Fosteret er som oss: Når han/ho "jobbar" og turnar rundt inni der, stig pulsen, når han/ho kviler, synk han.
mei&mi + marcus :) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk for svar jenter! Da var mitt lille nurk sitt hjerte helt normalt da med andre ord. Jeg har ikke så veldig stor tro på dette med hjertelyd og kjønn jeg heller, men man har jo så lyst å finne ut hva som skjuler seg inni der..hehe.. Er så lenge å vente til den ordinære ul! Lykke til videre alle sammen..
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 12. juni 2008 #19 Skrevet 12. juni 2008 140 hørte jeg på kontroll i uke 20;) Tror ikke man ska bedømme kjønn utifra hjertelyden nei, hehe. Den varierer jo hver gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå