Gå til innhold

Utslag på billigtesten (EL) tidlig i syklusen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg lurer på om noen har opplevd at EL-testen viser en svak strek tidlig i syklusen, og så at den ikke gir utslag flere dager etterpå?

Kan det ha vært el når det var en svak strek? Forstår ingenting siden jeg hadde 30 dagers syklus sist. Det tyder på en ca. 26 dagers syklus denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På EL-testene skal alltid Teste-strek være sterkere eller like sterk som kontroll-strek for at man kan kalle den positiv:-)

Skrevet

billige tester er no dritt... det står i bruksannvisningen at det er kun pos utslag når strekene er like sterke... så nei.. da var det nok bare en fake strek... hatt maaange av dem... men ingen pos jeg da... så stoler ikke på de testene...

Skrevet

Jeg har god erfaring med denne type test. Denne pp fikk jeg positiv test på dag 10 (!!!) av syklus, så det kan lønne seg å begynner å teste allrede når man er ferdig med TR! Bare et lite tips fra meg!

Skrevet

Takk for svar. Jeg regnet meg tilbake til at jeg kanskje har hatt el på dag 13, hvis testen er positiv med en svakere strek da. Har da telt første mensdag som dag 1, er ikke det riktig?

Håper, håper at jeg har hatt el da, hvis ikke føler jeg at det er noe rart med syklusen min nå.

Vi har forresten hatt sex hver dag fra tr ble borte ;-) Puh...og tør ikke gi oss helt ennå, i og med at disse testene virker så merkelige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...