Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Venninnen min vil at jeg skal be legen om å strippe meg på kontroll på tirsdag 9 dager før termin. Men jeg trodde ikke de gjorde det? Noen som har blitt det? Har veldig lyst å spørre om det da men.. Vil ikke spørre "dumt" heller..
Mor til lille Anneli! Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble strippet 3 uker før termin, så trur ikke du skal nøle med å spørre om det altså :-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 akai!! då spør eg glatt om det! så håper eg hun gidder:) hvor lang tid tok det før du fødte da?
SuperMoM <3 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble strippa i dag og har 2 uker igjen til termin,men må huske på at du må være moden og ha åpning for at hun/han skal kunne strippe deg. Det er jo bare å spørre om hun/han vil gjøre det,men det er ikke alle jordmødre/leger som har hørt ordet strippe,så kan jo spørre om ho vil tøye/strippe deg:p altså si begge deler:p hehe.. det er jo det samme:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Hvor meget er moden å hvor mye åpning skal det være?lurer:)
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Mulig jeg spør dumt nå, men hva er stripping, og hvorfor blir det gjort?? Er helt grønn på dette jeg...
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Oki! jeg vet jo ikke om jeg er moden el om jeg har åpning el noenting,,Men det får hun vel sjekke da:) Stripping el tøying som ble nevnt her;) er at jordmor el lege er oppi der og røsker litt;) dårlig på å forklare jeg..
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 jolene84: kjenner du noe tegn da el? spurte du om å bli strippet?
SuperMoM <3 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Vet ikke hvor moden eller hvor mye åpning man må ha,men for å få tak så må man iallfall ha åpning:) millie+bebi*FØDEKLAR* : Nja,jeg kjenner jo hele tiden at det er sånne mensmurringer oppi der og blør jo enda.. Noe som visstnok bare er positivt.Ikke vet jeg. *ler* Aldri blitt strippa før:p Ja,jeg spurde om å bli strippa:) Jeg spurde også på sist kontroll om ho kunne strippe meg i dag siden det var to uker igjen til termin,og det kunne ho gjerne gjøre:) Hadde 1-2 cm åpning,ho kunne kjenne hodet og vannsekken,livmorhalsen er korta ned fra 39mm til 20mm.. (ned en halv cm på litt over en uke) modning ja og mormunnen var myk. Så får håpe at det skjer litt mer ting her nå da:p hehe
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Enda et fjernt sprm. Hvordan skjer denne strippinga? Tenker på åssen "stilling" gyn.stol eller på benken...??? *blir litt flau av detaljert sprm*
SuperMoM <3 Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Beibifot Fødeklar Jeg låg på benken der iallfall.. Ho sa at ho trekte livmor halsen eller noe sånt,fremover? hmm.. Ikke noe å bli flau over:p er jo bare et vanlig spm:)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 oki. takk for svar! da ønsker jeg deg lykke til jolene84:) Håper på fødsel for deg snart da:))
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Så detter er noe di fleste el alle JM kan tro... Hm...kansje jeg oxo skal spørre om det på neste kontroll neste Torsdag, da er det 5 dager igjen til termin
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Ja samme fra meg... takk for svara. Og masse lykke til!! Dette e jo kjempe spennede
SuperMoM <3 Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Gjør det du beibifot:) Det er noe alle kan regner jeg med ja:p hehe.. Takker til dere begge:) Håper på noe skjer,viss ikke blir jeg satt i gang om en uke:)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 11. juni 2008 #16 Skrevet 11. juni 2008 Ser du har termin dagen etter meg, kan jeg spørre hvorfor du vil bli satt igang om ei uke om det ikke skjer noe til da?
SuperMoM <3 Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Jeg blir satt igang pga store smerter i symfyse beinet som gjør at jeg ikke får sove på natta:s Det blandet med at jeg har litt frykt for å bryte opp igjen halebeinet gjør sånn at de skal vurdere meg for igangsettelse.De har lovd meg at jeg blir satt i gang om jeg er moden,men vi får jo se.. er en annen lege enn sist jeg skal til så kan hende det er ei skikkelig kjerring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå