Gå til innhold

Er libero billigere enn pampers....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi brukte pampers før, helt til at jeg så at pampers 3, active fit, koster nesten 2 kr bleia!!

Så vi bytta til libero. Liker de like godt jeg nå som hun bruker 3, men 1 og 2 var veldig stive....

Spør bare fordi jeg lurer på om noen har regnet på dette, og funnet ut...er jo forskjellig antall i pakkene også. Tar utgangspunkt i bleieavtale, når det regnes ut...

Venter spent på svar ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på kiwi koster 4 libero pakker 162 kroner :) man får den 4 gratis :)

Skrevet

Jeg er sikket dum, men mener du at tre pakker da koster 162 og så får man den fjerde, el koster fire pakker 162..........

Skrevet

Ja pampers er dyrere.

På Coop koster 4 pakker Libero 147,6 kr(36,90 pr.pakke)

Skrevet

oi- det var billig........Har de bleieavtale der også kanskje ?

Skrevet

På Rema koster Pampers 3 24 kr og det er for 33 bleier, så det blir under 1 kr bleia.

Skrevet

På en måte. De har lave priser på bleier og har du coop kort får du i tilegg 10 kroner i avslag når du gir de coop kortet i kassa.

Disse prisene var på bleie nr.3

Men på bleie nr.1 2-4 kg betalte jeg 9,90 kr og for nr.2 3-6 kg som vi bruker nå betaler jeg 14,90 kr.

Skrevet

Tusen takk for alle svar!!!

Godt med et forum hvor man kan spørre om sånt:o)

Skrevet

Tror det var enten FBI eller tv2 hjelper deg som sjekket ut bleieavtalene. Det som lønte seg mest var disse svære pakkene på Rema,det ble billigst i lengden!

Skrevet

Har de store esker med Libero?

Når vi har sjekket på Rema har de kun esker med Pampers der bleie nr.5 som største jenta mi bruker kostet 85 kr. Det er 42,5 pr.pakke kontra 36,90 på coop. Jeg har heller aldri funnet bleie nr.3 som minstejenta vår skal begyne med snart til 24 kr.

Skrevet

mphs

du kan ikke telle at det er to pakker...fordi det er mange flere bleier i en slik pakke på rema enn det er i en vanlig pakke... de billigeste bleiene de har der, de helt vanlige pampers. ikke active eller easy up... de koster vel en 70 kr eller noe for 88 bleier.......

jeg kjøpte nr 3 (pampers) på rema idag. kostet 24 kr eller noe sånt..

Skrevet

Jeg får ta med penn og papir neste gang jeg drar til rema og skrive ned prisene og hvor mange bleier det er i pakka:o)

Sparer gjerne penger der jeg kan, ikke nødvendig å bruke mer enn man må på bleier. Men ut fra de butikkene jeg har sjekket er det billigere å kjøpe Pampers.

På største jenta har vi brukt mye Lidl bleier og vært veldig fornøyd med de, men de blir det vel slutt på snart. Tenkte kjøpe inn litt nå før de stenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...