Kakeåndsen Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Storesøster har bæsjet på do to dager på rad nå!! Lillesøster tok sine første skritt i dag, 5 stykker sammenhengende for å være helt nøyaktig! Stolt mamma med tårer i øynene. Flinke jenter på 2,5 år og snart 13 mnd:-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Så flinke jenter ) Skjønner mammen er stolt Kan jeg få skryte litt og?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jenta vår på 10 begynte å spille tverrfløyte for 3-4 mnd siden. Og i dag spilte hun en sang på konsert, men masse folk. Klokkerent og fint Og i kveld leste og sang hun for lillebror på 2,5 på sengekanten, og fikk han til å legge seg. Flinke jenta vår
Kakeåndsen Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 Så flink! Håper mine jenter ikke er like tonedøv som meg.... Koselig med storesøsken som hjelper til. Vi har hatt besøk av et herlig søskenpar i dag, en gutt på fem og ei jente på 2,5 år. Gutten er jo helt herlig med søsteren og jentene mine. Skikkelig omsorgsfull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå