dumme mamma Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Kan jeg bruke det? Har to alternativ en sort i chiffon med hvite blomster og en helt sort "flamenco" inspirert linkjole med rød mønstrete vid chiffonbluse til. Er gravid så det er det jeg har fra før. Kan jeg bruke noe av det eller må jeg shoppe nytt. Begge har vært brukt to ganger så ikke utslitte akkurat...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Da ville jeg eventuelt valgt den med hvite roser på... Sånn generelt ville jeg ikke brukt svart.., men tror den regelen er litt på vei ut.. ;o
Labambie Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ja,du kan bruke det.. Jeg var i bryllup i helgen og brukte svart kjole.. Det var visst i gamle dager det ikke var lov... Nå går det kjempefint.. Er bare hvitt som er "forbudt"
grå :) Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 vile brukt en med minst svart på evt friska opp med noen knalle farger ( feks knyte noe rundt magen). tror nok de fleste har forståelse for 'feil' farge mens man går gravid og folk er vel ikke like strikte lenger heller
**Min nydelige Milla** Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Det kan du fint gå med. No problem..
dumme mamma Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 blir masse knallfarger om jeg tar den svarte med den røde blusen med masse farger og mønster til. Den er florlett og frisker veldig opp, ser da bare skjørtet på kjolen
Dronningen! Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ville tatt den med minst svart på... Og jeg er strikt på at man IKKE bruker svart i bryllup!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tenker i utgangspunktet ikke på sånne ting. Så spør du meg, må det være greit. Har selv gått i lys grå og lys blå, og følt kanskje at andre synes jeg var litt vel lys... ikke alltid så lett å vite hva som er rett og galt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå