Lykkelig mor til tre Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg vil bli mor Ingen vet hvor stort savnet er Over den eller det som ikke er Over drømmen som aldri kommer Over sorgen, høst, vinter, vår og sommer Gamle kjente spør, alt bra med deg? Jeg nikker, bekrefter og smiler jeg Smerten vil de uansett ikke forstå For deres vei var lett å gå Alle har drømmer, mål og håp Vår baby, og barnets dåp For noen tar det tid, en evig kamp Noen vinner, andre tråkkes ned med harde tramp Som spøkelser ser vi at andre har Det vi drømmer at vi selv bar Sorgen i meg er så stor Men mest av alt, jeg vil bli mor - venter på mirakel 11.06.08-
MilleMamma84 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Et sørgmodig, men et utrolig fint dikt Venter på mirakel. Får meg til å tenke over hvor verdifullt et barn egentlig er og at vi mange ganger tar det for gitt, d å få og ha barn. Sender deg en tanke og håper du får oppleve drømmen din snart.
Maaaamy. Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Kjenner meg veldig godt igjen i dette diktet. Den tunge sorgen har jeg kjent på i mange år. Før jeg endelig fikk oppleve mirakelet. Og nå er jeg så utrolig heldig at jeg skal få oppleve det enda en gang. Men tanken på hvor vondt og sårt alle årene som barnløs var, henger godt i meg. Kommer nok til å følge meg for evig....Så alle tanker og gode ønsker for de som er i den situasjonen. Sender deg goda tanker og ønsker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå