Guttemamma til to Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 jeg og samboern har kjøpt ringer og skal forlove oss på bursdagen min til lørdag. Noen som har noen tips til hva vi kan gjøre denne dagen? Vår to år gamle sønn er med da (fikk ikke barnevakt). Trenger ikke være noe veldig voldsomt.. Bare noe som gjør dagen enda mer spesiell
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 dra til tusenfryd. Forlov dere i en barnekarusell--tenk på det som noe som bider dere tre sammen på en annen måte, og gjø dagen flott for alle tre
Guttemamma til to Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Det var en kjempefin ide Og så likte jeg det at noe som binder oss sammen alle tre.. kanskje vi skulle sette på ringene foran kirken der mini er døpt? Er ikke kristen altså.. men var liksom det jeg kunne komme på veldig lite kreativ for tida ..
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 neinei, når mini først er med, synes jeg dere skal gjøre dagen knall for han også. kanskje en lekeplass, der han og pappa er i toppen av sklia, han sklir ned og gir der ringen.Såå løper han til pappa og gir han ringen fra deg. Selvsagt: husk kamera men jeg heier på Tusenfryd eller annet barnemoro
Guttemamma til to Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2008 ååå lekeplass ideen var bare nydelig.. lurer på om jeg skal få lurt han med på noe sånt og deilig lunsj etterpå.. kanskje en piknik om det er fint vær.. nå vet jeg akkurat hvor vi skal:) tror jeg.. er åpen for flere ideer
Jenny-penny Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Hvor bor dere? Er jo masse fine strender, parker osv man kan bruke?
Guttemamma til to Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 bor i halden.. og har tenkt til å bruke det fineste med hele halden.. festningen og det passer så fint.. første gangen min kjære var på besøk hos meg så var vi der.. tror det blir fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå