Gå til innhold

Prevansjon, uteblitt mens, gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker P-Plaster. Har brukt det i ca 3 mnd. Tok av det siste plasteret på lørdags morgen og har fremdeles ikke fått mensen. Tok en test for to dager siden og den var negativ. Pleier å få mensen 1-2 dager etter siste plaster er tatt av. Kan det være graviditet eller er det 'normalt' at mensen kan hoppe over en uke på plaster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan vel egentlig ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg ville tatt en test til før jeg satte på nytt plaster... Ingen prevansjonsmiddel er jo 100% sikker, så sjansen er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...