Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 11. juni 2008 #26 Skrevet 11. juni 2008 Har Toyota Carina, og har setet festet bakovervendt bak passasjersetet. Syns det går helt greit!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #27 Skrevet 11. juni 2008 Vi måtte ta setet helt fram og rette opp ryggen. Da fikk jeg akkurat plass til beina, med knærne i dashboardet. Jeg er 1,66 høy. Mulig omegaen har stort dashboard.
EnMamma Skrevet 12. juni 2008 #28 Skrevet 12. juni 2008 Se på et annet bakovervendt sete da vel, det finnes mange gode seter å velge mellom.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #29 Skrevet 12. juni 2008 Vi har en Peugeot 406 St.v og har setet bak passasjeren, det er ok med plass men noe trangt for den som da blir sittende foran. Tror det har mye med disse "beltene" man skal feste foran, om man får festa de i "skinnene" eller om man fester det i selve setet... Vi fester de i skinnene, og dermed går ikke forsetet noe lengre bakover... Om noen skjønte hva jeg mente. Er velkdig fornøyd med setet og er det jeg som kjører npr alle 3 skal på farta , ja da sitter A bak med snuppelupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå