Gå til innhold

Har jeg kynnere eller rier nå??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått så mange dager med.. ja er det kynnere eller rier??

Så nå sitter jeg her da, med en av disse delene... har ikke peiling da jeg de siste dagene har hatt disse greiene..

gidder ikke ringe inn på føden engang for jeg føler det er bortkastet tid da jeg allerede har vært inne for sjekk 7-8 ganger iløpet av 2 uker!

Jeg blir vel sittende her med sterke rier som jeg tror er kynnere og til slutt når jeg vel ikke på sykehuset før det hele er i gang og babyen er på tur ut... er det noen bestemte tegn på at det er rier foruten om de som allerede ligger her inne på bim???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de regelmessige må de kalles rier. Prøv å finn det ut.

Skrevet

hehe...hvis det hjelper så kan jeg si hvordan jeg avgjorde det hele sist gang?

når det gjorde så vondt at jeg hadde lyst til å ta hånda mi inn for å dra ungen ut fant jeg ut at det kunne hende det var rier...hehe...

er vanskelig å avgjøre...men når de kommer hele tiden og gjør veldig veldig vondt så er det rimelig sannsynlig at det er rier :)

Skrevet

Tro meg, du vet det når du har rier som er så kraftige at det er på tide å dra til sykehuset. Det er uendelig mye mer vondt enn kynnere, og kommer regelmessig, og så varer de kortere.

Skrevet

Det er jo ikke alle som har like vonde rier, så jeg vet ikke om jeg ville stolt så veldig på akkurat det. Det kan jo være at man har sterke kynnere og ikke fullt så vonde rier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...