Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Vil bare si at jeg er i live... Har det kjempe tøft, hadde konfrontasjon på størrelse med Irak krigen med søstra mi på torsdag.. Heldigvis kom eldste søstra mi på besøk før helga så vi fikk gått i bryllup til beste barndoms venninna mi..For barnevakta kosa seg på fest ho...Da er store søstre gode å ha. Ellers så er tastaturet mitt fult av klissen av cola,så det virker ikke så bra.. Attpåklatten vil ønske deg en kjempe fin tur.God tur, kos dere stort :0)
Karomamma Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei idefix!!! Håper det går bra med dere!! Leste om styret med søstera di (huff!) og vil bare si at jeg håper det ordner seg. Håper det er bra med mammaen din
Gummelillan Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Trist at søsteren din fortsatt ikke har øyne for annet enn seg selv. Ekstra godt da å høre at du har flere søstre og at også du her da endelig fikk lov til å slappe litt av. Tror man trenger å få tid til å kose seg midt oppe i alt.
Reveenka Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Så fint å se deg innom igjen! Det er kjempetøft med saånne familiedramaer; jeg håper dere greier å ordne opp i dette - og at søsteren din skjerper seg et par-trehundre hakk....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk kjære du:-) Godt at storesøster har vært litt last og brast med deg nå! Take care-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå