Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror noen(les: en revunge) har stappet mat eller noe inn i sofaen - det lukter VELDIG merkelig her akkurat nå....

Finner ikkeno heller, nå må jeg vel lufte hele natta....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, vi hadde en rar lukt på kjøkkenet i helgen. Den kom på lørdag og gikk ikke bort samme hvor mye fløte og melk jeg sjekket og kastet. Litt harsk lukt, liksom. Så skulle Karopappa lage middag på mandag og spurte meg "Når brukte du egentlig denne stekepanna som står på komfyren...." Oooops, det var visst på fredag.

Ja ja, mor stelte hjemme alene i helgen og hadde såklart ikke tid til å vaske opp det som ikke gikk i oppvaskmaskinen!! Vi skulle jo ut og bade :)

Skrevet

hehe.. høres kjent ut gitt!! Her dukker det stadig opp saker og ting som engang i tiden har vært spiselig...

Skrevet

Nå ble det kaldt med åpent vindu, så jeg måtte lukke det. Men jeg tror jeg får venne meg til lukta, for ikke søren om jeg stikker hånda ned i sofaen på jakt etter slimete(det er sikkert noe slimete) som ligger der og lukter.

Jeg later som ikkeno, og så oppdager sikkert gubben det når han kommer hjem i morgen, og da tar sikkert han det. Snille mannen! c",)

Skrevet

Næmen jenter! Høres ut som en gjeng med lortlerper som min mor ville sagt;-DDD

Og jeg stemmer for at gubben får finne det ut:-)

Skrevet

Jepp, det gjør jeg også. Nå måtte forresten vinduet opp igjen. Hva i alle dager er lortlerper?

Skrevet

Lort lerper er sånne som lar møkka flyte!!! Hahahahahaha:-D

Skrevet

Jeg tenkte det var en skrivefeil og at du egentlig mente LORTPERLER... En sånn dame trives og stråler midt oppi lorten :)

Skrevet

Men det trorjeg jammen LORTLERPA gjør også;-D

• 4 måneder senere...
Skrevet

Nå har jeg funnet ut hva det var som luktet så grusefullt, omtrent som harskt smør... Det var blomsten som hang i vinduet bak sofaen i det gamle huset.... Jeg trodde jo det var sofaen som var synderen, men det viser seg at når den blomsten blomstrer, så lukter de blomstene altså no så inni ..... kjempevondt! Blæh!

Skrevet

Hahahaha, har du ikke funnet det ut før nå???

Hahahahahaha, jeg ler av deg:-) Og gubben reagerte vel ikke engang;-D

Sånne blomster kan lukte ille. Husker en gang på et kontor jeg hadde.....hver gang vi lukket opp vinduet så stinket det....helt for jæ...g.....det tok fakisk flere uker før vi skjønte hva det var.

Noen hadde fylt litt for mange skvetter med kaffe og te i en blomsterpotte og satt den på utsiden av vinduet på taket under der. Og når vi tok den inn brakk vi oss hele gjengen.

Gjett om synderen måtte sørge for å kaste den potteplanten selv!

Og det var ikke meg altså, men en mannlig kollega;-D

Skrevet

Til mitt forsvar vil jeg si at den blomsten bare blomstrer hver fjerde måned..... c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...