danieI Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 hat: vegger bomullhode at noen er sliten og ikke kan slappe av å savne tv-øyne mas liker: at lillebråk kommer hjem i morgen
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Liker: unge nr 1 som er blitt grei igjen unge nr 2 som sover med hele rompa utafor sengekanten tanken på en kveldstur
Willemo Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hat: halsen, høres ut som en kråke på speed, og jobben min innebærer mye telefonering. Liker: fremdeles :-D all day long, hehe.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Hat: Ikke internett dritt vær kjeder meg kaldt hus støl i magen jævla idioter som legger seg til på msnen min og ikke kan fortelle meg hvorfor eller hvem de er. Liker: Ferdig innflytta Sommerferie Ferdig med UIO Har pussa opp har handla masse nye klær har klipt håret kort og stripa det er ikke blakk lengre
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 tilføyer med STORE BOKSTAVER: JEG HAR FÅTT MASSSSSSE FERIEPENGER PÅ KONTO! Det var altså på liker-lista.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hat * nattatelefon * sjokosug fra helvete * sukkerfri gele * menn/mus Liker * jobben * mail * undertøy * meg selv i undertøy ) * Shakirahåret som endelig bølger den veien det skal * lillegull som er så tålmodig
supergyda Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 hat: jobber fortsatt med et prosjekt som jeg er dødslei av pinglete fagforening som ikke klarte å si B etter at de hadde sagt A, for lite plass i leiligheten nettbanken liker: familien min grillfest i barnehagen i morgen at det regner på blomstene i blomsterkassen at caffelattemaskinen i kantina funker igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå