Håper-igjen-på#3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Så det var noen som skrev at det er mye dyrere enn det er her...
Regnbuemor til 2 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Da vi var der i fjor sommer var det dyrt i allefall. Husker ikke helt pris nå, men de hadde sånne store liberopakker og mener og huske at det var ca 30% dyrere enn her om man så på stk prisen.
mamman til to gutter Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Bleier for et par uker tar ikke så mye plass, så det er fullt mulig å ha med fra norge, da blir det bare litt ekstra plass til det dere shopper, når dere skal hjem. Samtidig så koster som regel en ferietur en del penger uansett, så om man bruker en 100lapp eller to ekstra på bleier, så ødelegger stort sett ikke det et feriebudsjett... Jeg vet ikke hvor lenge dere skal være borte, men jeg ville tatt med for noen dager og kjøpt flere er nede...
Stavangerdamen Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Det var jeg som skrev at bleier er dyrere enn hjemme. Har aldri kjøpt selv, da min stedatter er over bleiestadiet, men venner av oss som vi ferierte med som klaget over prisene (hørt fra flere). Du kan jo se om der er tilbud på noen av disse sidene, for å få en viss ide: www.bilka.dk, www.netto.dk, www.kvickly.dk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå