*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er så dårlig på sånt, og skulle hatt med tapas et sted....
Ulldott Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Dadler med bacon rundt. Høres merkelig ut, men er kjempe godt og enkelt!
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Se inne på kokebok-forumet. På en av de første sidene ligger tråd som heter tapas...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå