Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Grattis! Det fine med å ha lov til noe er jo at man kan velge det bort om man vil :-)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hadde sikkert vært mer stas om det var ulovlig og man gjorde det likevel.
Jodasåneidaså Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Sant nok, som det meste her i livet. (Men mer stas å være gift enn partner, i alle fall, er da ikke noe jævla advokatfirma heller.)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, her i huset refererer vi til oss selv som "imperiet xxx og xxx" DET er det sus over!
ragna Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 det er zååå kult lizm, du får du være pinzezze/kånge for en hel dag lizm. neida, det er sikkert fint det, for dem som liker sånt ekteskapsgreier.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Gifting er utelukkende praktisk og ikke noe å hige etter i seg sjøl.
Jodasåneidaså Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2008 Prinzezzekånge driter jeg virkelig veldig i, har aldri vært lengte-lengte-hvit brud-typen, bortsett fra en kort periode da jeg var fem, ca. Dessuten hadde jeg antageligvis fått lættis og/eller kalde føtter av å måtte produsere den derre "tale til bruden" eller hva det nå er man kaller det. Angst. Tenkte mer sånn praktisk, i grunnen. (For min del lønner det seg for tiden overhodet ikke rent økonomisk, så sånn sett er det jo faktisk utelukket inntil videre uansett.)
Patetica fåkksi Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Azza lizzm, her i Syyyden kunne du ha gifta deg for lenge sida.
Ikkelektuell Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tror ikke hymens lenker blir triveligere selv om man deler dem med en av samme kjønn, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå