Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter gutta bakovervendt enda?

Lillebror som snart blir to gjør,mens storebror har sittet fremover en stund.

Lillis har spydd et par ganger,men dets er ut til at det ikke blir vedvarende, slik at han fortsatt kan sitte den veien et års tid til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-D

Ikke frekk, bare litt blind og trøtt...

Minsten sitter bakovervent, mens eldste snudde vi da han var ca 2,5 år. Han er stor og sterk for alderen, men haddevel helst hatt han bakover enda lenger.

Minsten kan sitte sånn lenge, tror jeg.

Har de blitt 2 og 4, eller?

Skrevet

fyller snart..To junigutter:-) Lillebror først. men kun to dager imellom, så det blir en feiring:-)

tida flyr...

full fart hos dere og?

Ny jobb, eller? Hva skjer til høsten? Blir 4. her...smått...

Skrevet

Ja, husker du sa juni, vet du *klisterhjernen* ;-)

Her går det unna. De er nå 1,5 år og 3,5 år. Leker fint sammen, og krangler litt... Skal alltid ha de samme tingene *sukk*

Nei, blir samme jobben. 8. klasse - greit å begynne igjen med noen andre ferskinger ;-)

4. klasse er smått, ja. Tror jeg hadde blitt sprø ;-)

Skrevet

smått, men blir litt godt å slippe pubertetslus og hormonbomber også, kjenner jeg:-)

Skal alltid ha de samme tingene *sukk* --skjønner ikke hva du mener...hehe..er det MULIG sier jeg bare..Spes. mini..Fighteren i familien. Litt fælt også, storebror er bare snill, gir seg stort sett.. Vi må jo ta noen fighter - men når lillebror slår seg vrang halv åtte om morgenen, fordi storebror står klar til å gå først ut av døren --da er det LETT å ty til godsnakk med storegutt. Selv om jeg veit det er feil. Men mini har et enooormt temperament.. Lille psycho:-)

Skrevet

Ja, samme forholdet her... Eldstemann er snill og rolig, mens minsten er et lite fyrverkeri. Han stjeler leker som en ravn ;-)

Nabogutten på 3 år (enebarn) var lettere sjokkert her en dag. Han hadde med seg flere flotte biler når han skulle besøke eldstemann, men minsten stakk jo av med alt. Han bare river det til seg og løper :-/

Digger Lynet McQueen ;-)

Skrevet

mini digger....Pippi, han....hehe store heltinnen...

Lurer på om det er sånn, jeg --at nr, to "må" fighte litt. For det er jo ikke til å stikke under en stol at nummer en sjeldent trengte anstrenge seg særlig for å få viljen sin..Første barnebarn på begge sider også, så... men veeldig grei og omgjengelig (akkurat som mora...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...