Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kan man begynne med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekspertene sier 9 uker.

Skrevet

Men de må veie over 4 kg. Det fikk hvertfall vi beskjed om!

:-)

Skrevet

når navlstrenger har grodd, mor er ferdig med renslsen osv...

vår var 3mnd når vi begynte, syns det var ok, da var vi lissom litt kjent med henne og ikke helt "nybakte" lenger.

nå er hun 7mnd og stortrives i vannet! plasker og koser seg :)

Skrevet

Vi begynte da hun var 8 uker. Det gikk helt fint. Hun koste seg i vannet!

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å begynne så tidlig, men det passet best i forhold til kurset. Var iallefall ingen problemer i vannet

Skrevet

Må ha vært på 6-ukers kontrollen og samtidig veie over 4 kg. Så her kunne vi ikke begynne før etter 3 mnd kontrollen. Har nå vært på 6 svømminger, og han storkoser seg i vannet. Og det gjør jeg og!

Skrevet

Har tenkt på å prøve babysvømming.. Men har tenkt litt på det praktiske, som hvor gjør dere av babyen mens dere dusjer dere selv osv?

Skrevet

kjempe kjekt på babysvømming., vi begynte da snuppa var 4mnd. kommer til å gjøre det denne gangen også..pga at det er da kursene begynner...

det vi har gjort er at jeg har dusjet henne. så har pappaen dusjet seg. så har jeg levert henne til ham mens han har tørket henne. ( der vi går har man "familierom"...der man kan være både damer og menn.. et lite rom til hver familie liksom)så har jeg dusjet meg.... gått kjempe greit

Skrevet

Det pleier og være lekegrinder i garderoben, så du kan legge babyen der mens du dusjer og kler på deg.

Skrevet

Noen som vet om babysvømming i Oslo som går løpende i hele sommer? Jeg har lyst å begynne og fikk beskjed at nye kurs begynner i midten av august, men da drar vi bort en mnd tid, og etter det er jo baby litt eldre. Han er 7 uker nå og både han og jeg er frisk og fin, og har lyst å begynne med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...