Gå til innhold

Flere med lavt symfysemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden ligget under snitt på SF-mål, men nå går den helt nederst på grønnfeltet. 34 + 0 idag og målet var på 29,5 cm....flatet litt ut siste måned, men legen reagerer ikke.

Sist fødte jeg i uke 37 (svangerskapsforgiftning) og lå da hele tiden rett på røde streken. Hun var 2,6 kg da. Redd dette kan bli en liten baby, i tillegg til at den kan ta til seg lite næring..

Grunn til bekymring, eller skal jeg bare ta det med ro?? Alt ellers er bra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg opplevde dette igår,ble sendt til ctg og UL idag. hadde 23 % vekstavvik,skal på UL om ei uke.

er 36+2 idag.

aner ikke hvorfor :s

Skrevet

Hvor stort mål har du nå da, og i forhold til i uke 33-35?

Skrevet

hvis du ligger utom det grønne feltet skal de sende deg på ul! jeg lå akk nederst langs det grønne feltet, legen ville vente litt å se ann.. men jeg dro på ul selv jeg.. barnet var normalt i str. fordet : )

si til legen du er bekymret kanskje? det skal jo skjekket om sf-målet er utenfor feltet..

Skrevet

30

31 tidligere

Skrevet

Jeg har ligget et par cm under røde streken, akkurat innenfor det grønne. Men de siste to kontrollene i uke 32 og 34 har den sunket ned til helt på grensa mellom grønn og hvit. Skal på vekstkontroll om to uker pga at jeg blir ekstra fulgt opp i forhold til forgiftning sist, men syns det er lenge til jeg da..

Jeg vokser jo fortsatt da, så trenger vel koanskje ikke bekymre meg riktig enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...