Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Farmor er "dagmamma" for lillesnuppa. Dvs at hun passer henne mens jeg arbeider ute på gården, er i fjøset eller lignende. Ringer hun er jeg inne i løpet av max 10 minutter. Men til poenget. For et par dager siden så jeg at tutkoppen som farmoor har (av merket Fisher price) hadde så rar farge i selve tuten. Ropte på henne og spurte om det var lenge siden den var vasket? Nei, ho hadde da vasket den samme da og vasket den jo flere ganger for dag kom det litt snurt! Tuten har sånn "smokkfarge" litt gulbrunaktig. Men nå så den nesten svart ut. Åpna koppen og tok av den gummitingen inni og der så det ikke ut!!!! Yææk. Svart langhårete inni der. Fysj og fysj. Og det der har lillesnuppa mi på bare 10 mnd måtte drikke av! Vi vaska koppen og kokte den både lenge og vel. Men skal kjøpe en ny Avent kopp til henne som hun kan ha der inne. Farmor stakkar var helt foortvilet. Hun hadde ikke vært klar over at det gikk an å ta av den der gummitingen inni! Hører med til historia at farmor er 82 år... Heldigvis har ikke snuppa blitt syk av det!
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 huff da... syns nesten synd på farmor nå hun har helt dikkert gjort så godt hun kan for snuppelille! godt det gikk bra og at hun ikke ble syk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå