Gå til innhold

KRIBLING I BENA

Venter på sommer,sol og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fler enn meg som har kiling / kribling i ben og armer. Kjennes ut som det er tusen små maur inni meg ;o)

Får nesten ikke sove om natta. Må opp om natta og riste i armer og bein.

Fler enn meg som har det slik, eller vet hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har deet hver kveld når jeg skal sove.. det er såå irriterende..

ikke i armene, men i bena.

aner ikke hva det kommer av, eller hva man kan gjøre utenom opp å gå..kanskje noen vet

Skrevet

her kribler det i bena.. jordmor sa fordi det er vann i bena. fysioterapauten sa at det var pga bekkenløsninga.. ho hadde hatt det selv. og det hjalp og strekke de sånn som ho gjør på timen min..

hvis det hjalp:)

Skrevet

Ja, hadde også såkalte "rastløse ben og armer". Det gikk imidlertid fort over hos meg da jeg begynte å spise magnesium, men hør med legene deres før dere eventuelt begynner å spise det..

Skrevet

Jeg også prøvde magnesium. Funket bare sånn passe egentlig, men verdt et forsøk.. Det er helt grusomt irriterende!

Skrevet

Jeg var veldig plaget av sånn kribling og rykkninger i føttene, men synes det blir bedre når jeg drikker melk før jeg legger meg. Billig råd som er verdt å prøve

Skrevet

Har det i bena på kveldstid. Skikkelig ubehagelig, ligger å rister med bena, strekker på dem, bytter stilling osv hele veien, men det gir seg jo ikke.. urk.. :-S

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg ;0)

Skal iallefall prøve med melk i kveld. Magnesiumpiller er også verdt et forsøk.. Håper melka hjelper!!!!

Skrevet

joiner også klubben her.det er forferdelig irriterende,blir veldig urolig og må vri på seg.får ikke sove osv før det begynner å gi seg..

har somregel kommet på kvelden og ved legge tid.har det heldigvis ikke daglig:)

Skrevet

Æsj... Melkedrikking hjalp ikke.... ;0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...