Venter på sommer,sol og barn Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Er det fler enn meg som har kiling / kribling i ben og armer. Kjennes ut som det er tusen små maur inni meg ;o) Får nesten ikke sove om natta. Må opp om natta og riste i armer og bein. Fler enn meg som har det slik, eller vet hva det kommer av?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg har deet hver kveld når jeg skal sove.. det er såå irriterende.. ikke i armene, men i bena. aner ikke hva det kommer av, eller hva man kan gjøre utenom opp å gå..kanskje noen vet
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 her kribler det i bena.. jordmor sa fordi det er vann i bena. fysioterapauten sa at det var pga bekkenløsninga.. ho hadde hatt det selv. og det hjalp og strekke de sånn som ho gjør på timen min.. hvis det hjalp:)
MadameMimm Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Ja, hadde også såkalte "rastløse ben og armer". Det gikk imidlertid fort over hos meg da jeg begynte å spise magnesium, men hør med legene deres før dere eventuelt begynner å spise det..
skurven Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg også prøvde magnesium. Funket bare sånn passe egentlig, men verdt et forsøk.. Det er helt grusomt irriterende!
snurripåsnei Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg var veldig plaget av sånn kribling og rykkninger i føttene, men synes det blir bedre når jeg drikker melk før jeg legger meg. Billig råd som er verdt å prøve
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Har det i bena på kveldstid. Skikkelig ubehagelig, ligger å rister med bena, strekker på dem, bytter stilling osv hele veien, men det gir seg jo ikke.. urk.. :-S
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 godt å høre det ikke bare er meg ;0) Skal iallefall prøve med melk i kveld. Magnesiumpiller er også verdt et forsøk.. Håper melka hjelper!!!!
nussie Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 joiner også klubben her.det er forferdelig irriterende,blir veldig urolig og må vri på seg.får ikke sove osv før det begynner å gi seg.. har somregel kommet på kvelden og ved legge tid.har det heldigvis ikke daglig:)
Venter på sommer,sol og barn Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. juni 2008 Æsj... Melkedrikking hjalp ikke.... ;0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå