Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man kjøpt dem i Norge, ev. hvor? Kjøpte i utlandet til vesla mange smurfer og smurfehuset, og nå er favorittsmurfen, spøkelsesmurfen borte! Det er egentlig krise her, så håper inderlig noen vet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man fikk det før ihvertfall, jeg samlet da jeg var liten. Men jeg har ikke sett de på flere år..

Skrevet

Jada, hehe. Jeg samla jo også da, men nå lever datteren min i nåtida, og vil ha spøkelsesmurfen!

Men kjøpte i Tsjekkia nå nettop, var masse av de der, så de er visst på vei "in", eh, eller så ligger de ca 20 - 30 år etter der borte..

Skrevet

Men du, jeg kan sikkert se om jeg finner samlinga og se om jeg finner en spøkelsessmurf og sende din vei. Er hos mamma nu faktisk, og broren min driver akkurat og roter opp på loftet.

Skrevet

Esj, spurte mamma om hun hadde noen aning om hvor de var. Og det visste hun faktisk. Kusina mi hadde funnet de for noen år siden og hadde fått dem... jaja

Skrevet

Synd..men takk for tanken. Men er ikke så sikker på at vi hadde den spøkelsesmurfen. Den er helt hvit. Egentlig bare et spøkelse, men det er liksom en smurf som har kledd seg ut da..

Skrevet

Hvorfor fikk jeg plutselig den følelsen av at jeg fremstår som om det er jeg som vil ha den spøkelsesmurfen.. hehe.

Skrevet

herregud, her har du din gyldne sjangse til å spise så mye kinderegg du bare orker, så klager du? jeg er temmelig bombesikker på at det fortsatt finnes smurfer i kindereggene. men de er kanskje litt mindre enn dem datteren din samler på..

enten det, eller så får du reise tilbake til tsjekkia - ta det som en ekstra ferie, slappe av på spa å sånt no kjedelig.

;)

Skrevet

På kostymebutikken Standard (Prinsens gt. 25) i Oslo har de iblant smurfefigurer. Jeg har kjøpt noen der til sønnen min, men har dessverre ikke sett spøkelsessmurfen der.

Skrevet

Huff da, for en lenke...søk på "ghost smurf" på www.ebay.co.uk.

Skrevet

Der var den jo! Men jeg kan jo ikke handle på ebay. Det ser litt skummelt og vanskelig ut. Har du erfaring med dette du Lilith? Får snike meg inn en gang til, og se om jeg tør finne utav det. Tusen takk for at noen har gidda funnet smurfen da!

Skrevet

Sånn. Da har jeg kjøpt åtte nye smurf, tror jeg. Hele halloweensettet, inkludert spøkelsesmurfen. Nå blir nok S glad. Takk for hjelpa. ( og håper jeg klarer å la være å gå inn på ebay igjen.. kan jo være at det er andre ting også der som jeg trenger..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...