Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Nå må vi flytte fra huset vi leier, for de skal selge det. Så nå må vi finne noe annet, og det er ikke mulig her vi bor nå. Så i morgen skal vi høre om lån i banken, og det er nok ett problem, kankje. Har betalingsanmerkninger (dette blir betalt 25 i denne mnd ), men mine foreldre stiller som kausjonister for lånet, så vi håper vi kan få lån. Samlet inntekt i året er 530 000 kr.. Hva tror dere banken vil si? Må si at jeg har hatt lån der tidligere, og ALLTID betalt i tide.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Tja... 1,3-1,4 kanskje. Tror ikke dere får noe mer enn det. Man kan ikke regne med 3gangen sa banken til oss i hvertfall. Du sier jo ingenting om hvor mye lån dere har fra før, hvor mange biler dere har eller hvor mange barn da. Det spiller jo også inn.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 vi har ett lån på 35 000 kroner fra før. en bil som er gjeldfri, og tre barn. Vi skal søke lån om 1.5 mill.. eller kanskje litt mindre. Ikke mulig å få en boig under den prisen her vi bor.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Min sambo har inntekt på ca 400 000 i åre, han fikk lån på 1,5 mill.. Jeg har jo ikke noe inntekt siden jeg bare har gått på skole.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Ja vi håper jo på ett positivt svar, men siden vi enda ikke har betalt anmerkningene våre, så er jeg så redd for at de vil si nei, selv om vi skal betale alt den 25 denne mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 hjelp meg... Jeg holder på å bryte sammen. ER SÅ NERVØS!! Ti minutter til jeg skal ringe banken. Framtiden vår blir bestemt i dag, føler jeg. Hva om vi ikke får lån?? HJELP!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå