Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg lurer så på om jeg skal benytte meg av spåkone/klarsynt for å få hjelp til å ta noen viktige valg i livet. Jeg mistrives så utrolig sterkt i det yrket jeg har i dag. Har lyst å ta en ny utdannelse... skifte jobb... evt. starte for meg selv... men vet ikke hva jeg vil.... Trenger hjelp for å se mulighetene, hjelp til å ta de rette valgene. Noen som har erfaring, og som evt vet om noen flinke å anbefale.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Du kan jo også prøve en coach, de skal være flinke/ profesjonelle mtp yrkesvalg. Er i utgangspunktet mot "spåkoner/ klarsynte", men skiftet litt mening etter at ei venninne av meg plutselig fortalte meg at hun er klarsynt og har evne til bl.a. healing. Litt motvillig og skeptisk ble jeg med på en slik time, og jeg må si jeg ble positivt overrasket. For meg føltes det ut som en slags "psykologi-time", bortsett fra at hun fortalte meg om mine problemer istedenfor at jeg berettet (har aldri vært hos psykolog da, men kan tenke meg hvordan det kan være). Etterpå fikk jeg masse positiv energi og følte meg lettere til sinns. Merkelig opplevelse. Har også tatt med datteren min til henne for healing da hun har en hoftefeil. Hvis du ønsker navn, kan du bare sende meg en mail. Hun bor i Oslo området. Siden du prater om yrkesvalg, kan det som sagt kanskje være like greit å oppsøke en coach.
cecilie25 Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg vill heller anbefale deg å følge magefølelsen din. Man pleier å ha et instinkt som forteller deg når noe er galt, og man trenger å endre ting. Følg med på drømmene dine om natten, og se hva de forteller deg. Skulle du alikevel ville kontakte noen, vil jeg anbefale deg å holde deg unna telefonspåkoner, de bare lopper deg for kroner.
Vårsommer Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hei! Jeg vil ikke anbefale spåkone/klarsynt. De lopper deg for pengene bare. Tenk litt over hva du er interessert i, hva du er flink til, og kanskje noen rundt deg har noen tanker... Du kan undersøke litt på forhånd hva som må til hvis du har lyst til å ta utdannelse, skifte jobb eller starte eget firma. Kan hende at du finner ut hva du har lyst til å jobbe med underveis. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå