Gå til innhold

Spm ang Bostøtte


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei:)

Ser nå på det brevet jeg har fått at inntektsfastsettelsen de har gått utifra er fra 2006. Og jeg har jo mer i inntekt i år.

Jeg sitter her og skal ordne opp i dette. Men syns det er merkelig at ikke det blir bedt om ligning hvert år..? At de ikke automatisk sjekker ligningene år etter år...

Hvis jeg ikke sier i fra nå, kommer di da til å gå iutifra ligningen for 2006 i mange år fremover? ..og når den dagen kommer så må jo jeg uansett betale tilbake.. derfor skal jeg jo si i fra om dette, men likevel.. Noen som vet noe om dette?

Om det blir endret om noen uker? dager liksom...? Eller om man selv hvert år må ordne opp i dette?

 

jada, sikkert rart spm, men jeg spør likevel:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De går utfra siste ligning som er klar(ferdig behandlet). Så snart vil de gå over til å bruke den fra 2007:) Du trenger ikke å gjøre noe med dette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...