=Mina min og mej= Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei:) Ser nå på det brevet jeg har fått at inntektsfastsettelsen de har gått utifra er fra 2006. Og jeg har jo mer i inntekt i år. Jeg sitter her og skal ordne opp i dette. Men syns det er merkelig at ikke det blir bedt om ligning hvert år..? At de ikke automatisk sjekker ligningene år etter år... Hvis jeg ikke sier i fra nå, kommer di da til å gå iutifra ligningen for 2006 i mange år fremover? ..og når den dagen kommer så må jo jeg uansett betale tilbake.. derfor skal jeg jo si i fra om dette, men likevel.. Noen som vet noe om dette? Om det blir endret om noen uker? dager liksom...? Eller om man selv hvert år må ordne opp i dette? jada, sikkert rart spm, men jeg spør likevel:)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 De går utfra siste ligning som er klar(ferdig behandlet). Så snart vil de gå over til å bruke den fra 2007:) Du trenger ikke å gjøre noe med dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå