=Mina min og mej= Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei:) Ser nå på det brevet jeg har fått at inntektsfastsettelsen de har gått utifra er fra 2006. Og jeg har jo mer i inntekt i år. Jeg sitter her og skal ordne opp i dette. Men syns det er merkelig at ikke det blir bedt om ligning hvert år..? At de ikke automatisk sjekker ligningene år etter år... Hvis jeg ikke sier i fra nå, kommer di da til å gå iutifra ligningen for 2006 i mange år fremover? ..og når den dagen kommer så må jo jeg uansett betale tilbake.. derfor skal jeg jo si i fra om dette, men likevel.. Noen som vet noe om dette? Om det blir endret om noen uker? dager liksom...? Eller om man selv hvert år må ordne opp i dette? jada, sikkert rart spm, men jeg spør likevel:)
winneboo Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Nå tar de ligningen fra 2006, å fra neste begynner de å ta fra 2007. Du kan selv velge om du vil ta utgangspunkt i ligning tilbake i tid eller nåværende inntekt.
=Mina min og mej= Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Fra neste mnd.. altså juli? Så strengt tatt trenger jeg ikke gi beskjed...? Jeg har kun OS som inntekt nå siden jeg er student. Så er jo ikke snakk om mye. Men vil ikke bli sittende i klemma og måtte betale masse.. Er alltid påpasselig med sånne ting.
Kamomille Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 likningen fra 2007 er jo ikke klar/offisiell ennå, så de kan jo ikke gå ut fra den nå!! Likningen for alle er først klar i oktober når alle har fått oppgjøret sitt!
=Mina min og mej= Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Ok, takk for svar:) Som sagt regnet jeg med at det var noe jeg ikke helt visste ang dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå