Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har sagt til meg at alt babytøy og babyhåndkler skal vaskes seperat. At vi ikke skal blande det med vårt tøy. Stemmer dette? Og eventuelt hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri hørt, og kommer jeg heller ikke til å gjøre. Det ville bli altfor tungvindt. Jeg bruker vaskemiddel uten parfyme til hele familien, og da skulle det vel være greit?

Skrevet

Her vasker jeg alle klær sammen. Bruker vaskemidler uten parfyme. Ser ingen problemer med det.

Skrevet

Hi hi... har ikke tenkt noe serlig over det men jeg har vasket baby tøy for seg....

alt blir til vaner.....

Men nå når ungene er blitt større vasker jeg alt sammen! :)

Skrevet

Her går alt i samme maskin. Bruker vaskemiddel og skyllemiddel uten parfyme og det går veldig greit hos oss. Har ikke tid og ork til å sortere, dessuten ville det blitt mye unødvendig vasking på halvtom maskin da.

Skrevet

Jeg har vasket alt av babytøy for seg selv, og kommer nok til å fortsette med dette til han ikke er "baby" lengre.. synes det er veldig greit da vi som voksne har litt andre bakterier enn det den lille har.. Men når han blir større, tenker jeg å vaske alt samlet.. :)

Skrevet

Jeg vasket babytøyet og vårt hver for seg. Man skal visst ikke bruke tøymykner på babyklær fikk jeg vite sist gang, og det må jeg ha på egne klær. Nå som han er større vasker jeg alt sammen.

Skrevet

takk for svar...:) Får se hva jeg gjør...men min mistanke om at dette ikke var vanlig hos alle er hvertfall bekreftet.

Skrevet

Jeg var ikke klar over at man ikke kunne bruke tøymykner på babyklær.... er visst helt grønn jeg, men hvorfor ikke egentlig? om man har uten prfyme og dette som ikke er bra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...