Gå til innhold

Fy flate så forbanna jeg er nå!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra mi på 17 har en type som er like gammel. Typen har maset om barn så lenge dem har vært sammen(Vært sammen i 2 år). Hun gikk med på å slutte på pilla og så ble hun gravid på første forsøk..Hun er ca 9-10 uker på vei og i dag ble hun dumpa av typen!!

Grunnen var at han følte seg ikke klar for og bli far helt enda...

Synest det var sinnsykt teit av dem og bli gravide nå, mtp at begge er i utdanning og begge bor hjemme med foreldrene sine.

Men jeg er så skuffa over typen til søstra mi nå..Hun burde jo egentlig vist bedre at det er ikke så lurt og få en planlagt unge når man er 17 men uansett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fader for en idiot.. Men så er han jo VELDIG ung, men det er jo ingen unnskyldning når det er han som har presset henne til å bli gravid. Stakkars søstera di:-(

Skrevet

Fy fader, men nå må hun tenke klokt og ta abort så lenge hun enda har sjansen, dette går jo ikke!

Skrevet

Kjip situasjon det der ja! :( Tror nok han hadde rett i at han ikke var klar for å bli far da ja... Tror de aller færreste 17åringer er klare for det.

Skrevet

Men far blir han enten han vil eller ikke (hvis ikke søsteren din tar abort) Det hjelper ikke å dumpe kjærensten når hun allerede er blitt gravid, ansvaret har han allerede skaffet seg. Synes synd på søsteren din. Hvilken idiot maser på en 15-åring om å få barn? (du sa han begynte å mase da de ble sammen).

Skrevet

Hi her ! :( Synest det er så teit av ham og mase på henne om å bli gravid, og når hun blir det vil han ikke bli far! Selv om vi alle viste det, men søstra mi burde også ha fattet det, mtp dem har kranglet iallefall 3-4 ganger i uka så lenge dem har vært sammen, i tilleg har han vært voldelig mot henne..Men hun godtar ALT!

Hun er usikker på abort, mamma støtter henne fult ut, og har sagt hun skal få bo hjemme så lenge hun vil(mamma skal lage til leilighet til henne i kjelleren)...Men vi får se på mandag, da skal hun prate med Amathea :)

Skrevet

Fy til en drittunge ! Håper det går bra med søsteren din!!

Skrevet

Denne fyren har vært voldlig mot søstra di og du og familien har ikke gjort noe med det? Bare stått og sett på at hun blir blir manipulert av ham og han nærmest tvinger henne til å bli gravid. Selvfølgelige godtar hun alt, det er jo det ofre for manipulerende svin gjør. Da er det viktig at menneskene rundt gjør noe.

Skrevet

da synes jeg dere bør skaffe søstra di hjelp..

når hun ikke går fra en som er voldelig mot henne, og lar seg overtale til å bli gravid som 17åring av en som dumper henne etterpå trenger hun hjelp..

jeg synes synd i henne altså, men kanskje noen kan hjelpe henne, sånn at hun ikke finner seg i sånne ting i fremtiden.. Slik at hun blir behandlet slik hun fortjener, og ikke brukt..

håper alt går bra med tanke på barnet osv..denne fyren er en forbanna dritt

Skrevet

Det med volden fikk vi vite i dag, vi har ikke hatt peiling på noe som helst før i dag ! Vi viste at hun var gravid, og vi trodde det var et uhell...Men det var det nå som sagt ikke !

Hun går til psykolog jevnlig fra før av, så på den fronten får hun den hejlpen hun kan få der..Men jeg og mamma støtter henne og kommer til og være der for henne ! Vist hun velger og ta abort støtter vi henne i det og velger hun og beholde barnet støtter vi henne der også !

Men en ting er sikkert..Typen hennes får ikke vise seg i huset til mamma lenger !

Skrevet

Ja, er enig. Ta abort før det er for sent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...