Melony2 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har litt uregelmessig mens med 28-30 dager i mellom. En gang i vinter gikk det bare 25 dager, en annen gang hele 38 dager. Den 6 mai startet forrige mens og varte i fem dager. Jeg hadde ubeskyttet sex den 11 og 12 mai....mensen har ikke kommet og graviditetstesten jeg tok igår er veldig positiv. Hvordan kan det gå an? Har to barn fra før og hadde ikke avskrevet helt et tredje, men....Har noen andre opplevd å bli gravide så raskt etter forrige mens?
Glad_mor_85 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble gravid raskt etter mensen sist, eggløsningen kan være veldig forskjellig på kvinner. En venninde av meg hadde ubeskyttet sex 1 dag før mensen, for hun trodde da at det var trygt. men hun ble gravid den gangen;0) var nr 2 for henne. Så det er fullt mulig ihvertfall ;0)
Maya og Mini Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Er det greit å si grattis, eller? ;-) Jeg ble sannsynligvis gravid 4 dager etter mens i januar.. Lykke til med tredjemann!
Melony2 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Er litt i sjokktilstand ennå jeg, men tror det blir bra etterhvert. Har jo tenkt på at det kunne gått an med tre, og nå slipper jeg vel iallefall å ta den beslutningen eller utsette den til det er forsent( er 38). Det rare er at mannen min for 3-4 uker siden nevnte at han syntes det "manglet" en og at datteren min på fem plutselig og uten foranledning begynte å snakke om at hun kunne tenke seg et lillesøsken til...så da er det vel skjebnen...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå