Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei. Jeg går her som en luftmaskin....har så mye luft i magen- HELE tiden!!! Dette er jo veldig ubehagelig når det ikke akkurat er "smygere" som kommer- samt at en føler seg jo 20 ganger feitere enn "normalt". Er det noen andre som plages med dette....? Og har tips for forebygning.....er forøvrig 10+4 idag..... Spennende;)
MaritB Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 JAAAA! Er det ikke forferdelig? Her fjertes det i tide og utide, heldigvis klarer samboeren min le av det, men jeg synes det er flaut. Jeg har begynt med idoform, en stk, hver dag nå og synes det hjelper litt. Og så går jeg to timer rolig tur per dag. Da føler jeg meg iallefall ikke så oppblåst og får litt fart i systemet. Plutselig for tre dager siden fikk jeg mage... Føler meg ikke akkurat så fresh av det heller da, men gleder meg til den blir større så jeg ser gravid og ikke kjempefeit ut. Vi er forresten akkurat lik langt på vei:-) Har termin 5.jan. Lykke til:-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har termin to dager etter dere, og har NØYAKTIG samme problem. Magen er full av luft, og jeg promper hele tiden. Det er faktisk så ille at jeg priser meg lykkelig for at sambo jobber kveld hele denne uka (det er verst på kvelden!!) Jeg synes det er kjempepinlig!! Har lest masse råd på nettet om å drikke vann og spise masse fiberrik mat, men her setter kvalmen en effektiv stopper for det:/
Endeligtobarnsmamma Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg sliter også med dette, men er ikke kommet så langt som dere. 7+3 i dag... Jeg tar noen tabletter som heter minifom som er mot luft i magen, og de hjelper noe. Ellers har jeg selvfølgelig kuttet ut all mat som gir luft i magen, som brus feks, og prøver å spise mye frukt og grønnsaker for det skal visstnok hjelpe. Å spise lakris var et annet tips jeg fikk, men det har jeg ikke prøvd ennå.
tingeling87 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 jeg har så masse luft i magen jeg også. er så slitsomt. heldigvis har jeg ingen problemer med å lette på trykket fhjemme, så samboer får bare takle det:) men på jobb derimot, der tør jeg jo ikke gasse løs. får så mye mageknip, spesielt om natta. drikker biola og masse vann så jeg trodde det skulle få fortgang på systemet. jaja. det er noe jeg lett kan leve med ihvertfall=)
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Ja- da blir det jo spennende;) Har også selvfølgelig termin den datoen da Jeg bare ber til høyere makter at den ikke bestemmer seg for å komme noen dager tidligere.... Ja- takk ser at den magen begynner og bule ut....hadde jo håpet egentlig at jeg skulle være "heldig" så den holdt litt igjen- skal gifte meg 8 august - såh er VELDIG spendt på brudekjolen jeg bestilte for 3 månder siden....såh det var vel ikke helt planlagt kan man si.....men veldig moro likevel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå