Gå til innhold

Dere som har flere barn.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var svangerskapene og fødslene veldig forskjellige eller var det ganske likt alle gangene?=) Ble kanskje litt dårlig formulert men regner med dere skjønner hva jeg mener.Takk til de som gidder å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine var ganske like. har to jenter

Skrevet

De var ganske ulike...

Første svangerskap var lett for meg. Lite kvalm, lite vann i koppen, ingen bekkenløsning.

I andre svangerskap hadde jeg en gutt på 1,5 år å ta meg av, så det var mye tyngre. Mye kvalm og sliten, oppblåst og litt bekkenløsning.

Første fødsel tok lenger tid enn andre, og jeg var mer redusert etterpå. Andre fødsel gikk fort, og jeg var rett på beina ;-)

Skrevet

Har et barn utenfor magen og et barn inni magen : )

Sv.skapene har vært ulike, men samtidig likt på en måte.

Med førstemann var jeg frisk hele sv.skapet. Var ikke dårlig 1 dag. Hadde en del halsbrann og kramper i leggen, men ellers fin.

Denne gangen var jeg ganske så dårlig i begynnelsen av sv.skapet, men fin etter de første 10-12 ukene. Har ikke plager med halsbrann og kramper i leggen enda.

Magen er lavere denne gangen enn med førstemann.

Skrevet

Veldig likt alle 8 gangene. Frisk og rask alle gangene uten spesielle plager bortsett fra at bekkenet kranglet litt mer for hver gang, men ikke noe virkelig alvorlig noen av gangene.

Skrevet

Wææ, har du åtte barn...??!! Jøss, hvordan er det da?=)

Det får en sannelig si.. Masse me liv å røre hjemme til deg da vil jeg tro.. Hehe!:-)

Skrevet

nesten helt likt. Har en gutt og ei jente.

Skrevet

Med nr 1 så kom eg meg ikkje ut av senga før eg spydde i nesten 5mnd, hadde masse vann i kroppen og HAN er født i mars....

Med nr 2 så spydde eg ein håndfull gonger men fikk bekkenløsning så eg måtte slutte å jobbe, men fikk ikkje vann i kroppen noko større, og HO er født i juni....

Skrevet

Svangerskapene har vært ganske like. Litt mer kvalm med nr. 2 kanskje, men ellers så nær som likt.

Fødslene var ikke så veldig like, men begge to var forholdsvis problemfrie. Andremann kom mye fortere og greiere.

Skrevet

Begge svangerskapene var nokså like. Jeg kastet opp på nr 1, det gjorde jeg ikke på nr 2. Var bare litt småkvalm i ca 2 uker. Var litt mer sliten da jeg gikk med nr 2 siden jeg hadde en liten fra før. Var ikke bare å legge seg nedpå etter jobb. Men sånn totalt sett, så følte jeg at vangerskapene var like. Fødselne var forskjellig. Nr 1 tok lang tid, slik som det ofte er med førstegangsfødende, nr 2 var kjapp.. 3 timer brukte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...