Gå til innhold

Nå angrer jeg skikkelig (ang selge vogn!!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ny vogn å tenkte å legge "den gamle" ut for salg.

Venninna mi spurte om å få kjøpe den, og spurte meg hvor mye jeg skulle ha, var redd for å ta for høy pris siden det trossalt er venninna mi, så jeg sa 3000, nå angrer jeg grusomt for vet at jeg minst kan få 5000 for den!

Det er en simo duo vogn 07model (kjøpt for 7000), stelleveske (800) og vognpose til 1300 (kjøpt for 3mnd siden), sportsdelen på vognen har jeg brukt i 6uker. Og den er uten en eneste skramme!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det tilbake :)

Er ho ei ordentlig veninne så skjønner ho det !

Skrevet

si du ikke vil selge allikevel fordi du nå vet du kan få mye mer for den, når du snakka med henne visste du ikke bedre. er hun god venninne forstår hun det og godtar det. blir hun sur, er hun ikke venninne og du trenger ikke gidde bry deg med henne mer. spø om hun er villig til å matche andre eventuelle tilbud du måtte få, så ordner det seg sikkert

Skrevet

Shit! Er det noen som betaler så mye for en brukt 07 mod vogn??

Vi betalte jo mindre enn det da vi kjøpte samme vogna ny i butikken jo! Det var med stelleveske, regntrekk og myggnetting!

Skrevet

Fan så kjip du er!!!!

Har du sagt 3000 har du sagt 3000!!!!!

Skrevet

En avtale er en avtale, bare ei dårlig venninne ville brutt en sånn avtale.

Skrevet

Hallo?? 3000 er da virkelig mer enn nok for ei BRUKT vogn!!

Noen tror jo på julenissen når de skal ha like mye for vogna som de ga for den ny...

Skrevet

det at noen legger sånne vogner ut på finn.no for 5000kr betyr jo ikke at de får det for den, ofte må de redusere prisen mye før de får solgt, syns 3000kr høres greit ut for denne vogna jeg da men... og ikke minst siden det er til ei veninne du selger den

Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil har den vogna vært til salgs på barnas hus til under 5000 ny.. så tror ikke 3000 er så galt..

Skrevet

Hadde solgt den til venninnen min for 3000,-

Du har jo sagt det til henne.

Syns det blir feil å si at er hun en god venninne, så forstår hun. Er DU en god venninne, så holder du det du lover og tenker på det istedenfor pengene.

Jeg kjøpte selv en fjorårets vogn av en venninne for 1500,- Hun hadde fått dobbel pris og vel så det for den, om hun hadde avertert på finn. Men hun solgte til meg.

Skrevet

Mye vil ha mere fanden vil ha flere.

Du har lovet og det får du holde. Og dessuten skjønner jeg ikke at allt må dreie seg om å få mest mulig penger ut av flest mulige folk.

Slit med helsa

Skrevet

Hadde ikke giddi å betale 5000 for ei brukt vogn du.. Kan jo legge på snaue 500 kr til å få en splitter ny... Synes 3000 er veldig mye for ei brukt vogn også. Hadde ikke giddi å betalt det. Sorry.. Jeg blir helt matt av hvor smålige folk skal være......... Skammelig.

Skrevet

Er penger mer verdt enn vennskapet??

Blir litt sånn : Pipelort, pipelort som tar tilbake det du gir bort.

Ikke bra i et vennskap.....unn henne denne vognen til denne prisen:-)

Skrevet

Har noen forslag til løsning:

- Du kan bryte all kontakt med henne

- Du kan ødelegge vognen, da vil hun nok neppe ha den

- Du kan si trenger den litt lengre, så kjøper hun en annen vogn, og da kan du selge din

- Du kan fortelle om hvor forferdelig grusom vognen er og at du absolutt ikke anbefaler den. Du unner venninnen din en mye bedre vogn og nekter derfor å selge den dårlige vognen til henne fordi du synes den er for dårlig for henne

- Hver gang hun nevner vognen kan du bare overhøre henne, begynne å snakke om noe helt annet, da gir hun nok opp etter en stund

- Legg deg inn på sykehus, evt reis på ferie til du vet at ungen hennes er ute og hun har kjøpt annen vogn

- Du kan si at mannen din brukte vognen som urinal en gang han var full

- Du kan si at du har rotet den bort, evt at noen har stjålet den, for så å selge den i all hemmelighet

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Tja.. Vognen i seg selv får du nok 3000 for, men jeg ville tatt ekstra for stellevesken og vognposen :-)

Skrevet

HeI! Ser jeg hra fått mye frskjellige svar her.

Som jeg nevnte i hovedinnlegget mitt, så har jeg masse masse ekstrautstyr på vogna mi, for bortimot 4000,-

Så alt i alt har herligheten kostet meg 11 000 kr, soveposen har blitt brukt mellom 5-10ganger, sportsdelen i 6uker. Barnet mitt er født i desember, så vognen totalt har jeg ikke brukt i 6mnd en gang. Det var cluet. Men takk for respons.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...