Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13762066&sid=xz10cab-SHpJ938989&WT.svl=Bilde
mamma-til-4 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 I denne boligen satt jeg på kjøkkenet og drakk saft som barn:)))) Verdens kosligste dame som bodde der:) Dog,boligen er oppgradert 95% fra den tiden hehe......Koselig sted dette,og bedre skole for barn enn den jeg sist så fra deg;)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 mamma til 4: Det var spesielt.. hehe;) Måtte lese tre ganger før jeg forstod at du faktisk hadde drukket saft hos ho damen som bodde der! Jøss! Er det langt til barnehage?
Mårud Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Likte ikke vinduene på soverommet.Skummelt om man plutselig må ut.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Å,det var kjempekoselig. Litt lite, men. Går det bra med snuppa di el? Hun er jo bare så søt!
LegallyBlond Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Veldig fint! Finere enn linken du la ut tidligere i dag (om du ikke har lagt ut flere da =)). Også den flotte hagen ferdig inngjerdet, supert å slippe barn løs i =) Huset var kanskje litt lite, men med så stor hage er det jo sikkert mulighet for å bygge på om det blir aktuelt. Evt bygge en etasje til på toppen.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Sirkeline: Ja, er litt lite.. er liksom det vi har tenkt også. Og så er det litt langt unna, men så utrolig koselig vettu;) Julia har det topp, snart 1 år jo;) Bra med snuppa di og? Hun er ille vakker hun også
mamma-til-4 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Nei det er ikke langt til barnehage:) Det ligger en helt ny en 5 min gange derifra:)3 km til skole med skolebuss:) Litt lenger til butikk da:)Men bensinstasjon 3 km.
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Det var helt herlig. Mye mer idyll enn det forrige. Hadde garentert valgt dette selv om det andre var litt større, dette hadde jo tre soverom. Det var knallskjønt:-) Dessuten tror jeg det er mye bedre å ha alt på ett plan enn fire halv etasjer, tenk så stress.
Super-Langbein Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Synes den var kjempefin, virker som et hus med god atmosfære!
mamman til to gutter Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Var et veldig fint hus! Synes de hadde klart å få plass til mye selvom huset ikke var så stort. Og det er to dører ut fra soverommet, så man bør klare å komme seg ut selvom vinduene er små...
Guttemamman:-) Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Bare jeg som er skeptisk til festetomt eller?????????
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Fint og rimelig, men jeg hadde ikke kjøpt noe så lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå