Gå til innhold

Hva med denne boligen da?;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I denne boligen satt jeg på kjøkkenet og drakk saft som barn:))))

Verdens kosligste dame som bodde der:)

Dog,boligen er oppgradert 95% fra den tiden hehe......Koselig sted dette,og bedre skole for barn enn den jeg sist så fra deg;)

Skrevet

var kjempe fint :) lyst og koselig :)

Skrevet

mamma til 4: Det var spesielt.. hehe;) Måtte lese tre ganger før jeg forstod at du faktisk hadde drukket saft hos ho damen som bodde der! Jøss!

Er det langt til barnehage?

Skrevet

Likte ikke vinduene på soverommet.Skummelt om man plutselig må ut.

Skrevet

Å,det var kjempekoselig. Litt lite, men.

 

Går det bra med snuppa di el? Hun er jo bare så søt!

Skrevet

Veldig fint!

Finere enn linken du la ut tidligere i dag (om du ikke har lagt ut flere da =)). Også den flotte hagen ferdig inngjerdet, supert å slippe barn løs i =)

 

Huset var kanskje litt lite, men med så stor hage er det jo sikkert mulighet for å bygge på om det blir aktuelt. Evt bygge en etasje til på toppen.

Skrevet

Sirkeline: Ja, er litt lite.. er liksom det vi har tenkt også. Og så er det litt langt unna, men så utrolig koselig vettu;) Julia har det topp, snart 1 år jo;);) Bra med snuppa di og? Hun er ille vakker hun også;)

Skrevet

Nei det er ikke langt til barnehage:)

Det ligger en helt ny en 5 min gange derifra:)3 km til skole med skolebuss:)

Litt lenger til butikk da:)Men bensinstasjon 3 km.

Skrevet

Det var helt herlig. Mye mer idyll enn det forrige.

Hadde garentert valgt dette selv om det andre var litt større, dette hadde jo tre soverom. Det var knallskjønt:-)

Dessuten tror jeg det er mye bedre å ha alt på ett plan enn fire halv etasjer, tenk så stress.

Skrevet

Synes den var kjempefin, virker som et hus med god atmosfære!

Skrevet

Var et veldig fint hus! Synes de hadde klart å få plass til mye selvom huset ikke var så stort. Og det er to dører ut fra soverommet, så man bør klare å komme seg ut selvom vinduene er små...

Skrevet

Bare jeg som er skeptisk til festetomt eller?????????

Skrevet

Fint og rimelig, men jeg hadde ikke kjøpt noe så lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...