Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Alle dem som kommer med pekefingeren og sier: fy,fy du burde ikke hatt unger du eller de som sier: du er nok velding ung du. Alle de her inne som kaller deg dum, ung og uanvarlig+dårlig mor for at du ikke gjør eller tenker som dem!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Meg, som ikke kunne la være å fnise til "whitaut".
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 ingen bestemte folk å peke på men "er det bare meg som...ditt og datt?" "jeg er bedre mor enn deg fordi jeg gjør sånn og sånn" osv..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Kan jeg være gravid? Det må være noe av det teiteste jeg leser.... Har du hatt sex? Daaaaahh!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 det evige masset om når skattepenegene kommer...er minst 3 sånne innlegg her inne hver eneste dag!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Kan jeg være gravid er i grunn ikke så teit... daaaahhhh hvis man går på p-piller, minip, el annet, og føler seg litt gravid så kan jo folk spørr om råd, ikke alle som har erfaring med graviditet vet du smarta ;P
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 bedre å ta en test da, ikke lett for andre å vurdere om noen er gravide, spesielt ikke via nettet! En annen ting som er utrolig barnslig/trist er de som starter tråder her og svarer på de selv, holdr samtalen gående med seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå